Zapowiedź Neverwinter Shadowmantle
Uznana Gra MMORPG Akcji Otrzyma Nowy Moduł Zawierający Klasę Strzelca.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Perfect World Europe B.V. oraz Cryptic Studios mają przyjemność ogłosić Shadowmantle, drugi darmowy Moduł rozszerzający do Neverwinter , szeroko uznawanego darmowego MMORPG akcji, osadzonego w świecie Dungeons & Dragons® Forgotten Realms® od Wizards of the Coast. Dodatek wprowadza nową klasę Strzelca do Neverwinter. Premiera Shadowmantle odbędzie się później w tym roku. W drugim darmowym dodatku, gracze wybiorą się w najdalsze regiony Lasów Neverwinter, odkrywając nowe artefakty i zdobywając drugą ścieżkę mistrzowską.
„Jesteśmy podekscytowani odkrywając przed Wami sekrety Shadowmantle . Istniało wiele spekulacji na temat nowej klasy i cieszymy się mogąc w końcu ujawnić, że będzie nim Łucznik.", powiedział Cryptic Studios Executive Producer i COO, Craig Zinkievich. „Wprowadzanie nowych klas do gry, to coś na czym nasz zespół mocno się skupia i zapewniamy, że to tylko jedna z pierwszych klas, które dojdą do Neverwinter."
Shadowmantle, drugi Moduł do Neverwinter, to darmowe rozszerzenie zawartości gry, w którym gracze zmierzą się z kampanią Dread Ring. W głębinach Lasów Neverwinter leży Dread Ring, olbrzymia budowla stworzona na potrzeby rytualnej magii. Gracze odkryją zniszczony, ale wciąż silny region i zawalczą z armią Valindry Shadowmantle, a także zmierzą się z nią samą w epickiej bitwie. Poza klasą Łucznika oraz nową zawartością, Shadowmantle wprowadza nowe przedmioty do zebrania, artefakty i ścieżki mistrzowskie.
Neverwinter to MMORPG akcji, posiadające dynamiczny system walki z epickimi lochami. Gracze przemierzają rozległe Neverwinter i okrążające je okolice, poznając bogatą historię charakterystycznego miasta, walcząc z wieloma przeciwnikami. W Neverwinter , gracze mogą także tworzyć swoje własne zadania oraz kampanie, korzystając z Foundry, potężnego narzędzia, tworzącego zawartość w grze, by swoje opowieści z powodzeniem wprowadzać do świata gry.