Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 marca 2004, 11:59

Youngblood - kolejna gra oparta na amerykańskich komiksach o super-bohaterach

Wkrótce ukaże się kolejna gra oparta na amerykańskich komiksach o super-bohaterach. Tym razem wybór padł na Youngblood, autorstwa Roba Liefielda. Produkcją programu zajmie się firma Twelve Interactive wraz z WalkerBoy Studios. O komputerowej wersji Youngblood wiadomo na razie tylko tyle, że będzie to trójwymiarowa gra akcji.

Wkrótce ukaże się kolejna gra oparta na amerykańskich komiksach o super-bohaterach. Tym razem wybór padł na Youngblood, autorstwa Roba Liefielda. Produkcją programu zajmie się firma Twelve Interactive wraz z WalkerBoy Studios. O komputerowej wersji Youngblood wiadomo na razie tylko tyle, że będzie to trójwymiarowa gra akcji i że ukaże się na następujących platformach sprzętowych: PC, Mac i Xbox. Twelve Interative opublikowało przy okazji pierwsze szkice bohaterów, przygotowane przez dwóch rysowników: Chada i Erica Walkera. Możecie podziwiać je poniżej.

Rob Liefield to jeden z bardziej uznanych twórców amerykańskiego komiksu. Początkowo współpracował z firmami Marvel i DC, by w 1992 roku założyć wraz Toddem McFarlane, Jimem Valentino, Markiem Silverstri, Erikiem Larsenem i Jimem Lee nowy koncern – Image Comics. Youngblood, opowieść o nowej generacji super-bohaterów szybko zdobył olbrzymią popularność i swego czasu pobił nawet rekord na najlepiej sprzedający się komiks niezależny (zdetronizowany później przez Spawn McFarlane’a i WildC.A.T.S. Jima Lee).

 

Youngblood - kolejna gra oparta na amerykańskich komiksach o super-bohaterach - ilustracja #1
Youngblood - kolejna gra oparta na amerykańskich komiksach o super-bohaterach - ilustracja #2
Youngblood - kolejna gra oparta na amerykańskich komiksach o super-bohaterach - ilustracja #3

 

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej