Wygrywaj konsole, okulary VR, telewizory - Coca-Cola przygotowała promocję specjalnie dla graczy!
Coca-Cola chce umilić Wasze wieczory z grami. W ramach akcji „Przed ekranem” kupując orzeźwiający napój możecie wygrać telewizory, konsole, okulary VR, słuchawki i inne cenne nagrody.
Wieczór to magiczna część dnia. Wielu z nas wyczekuje go z utęsknieniem od samego rana. To moment, kiedy spragnieni gamingowych wrażeń po wielu godzinach w pracy bądź szkoły, możemy w końcu usiąść przy ulubionej grze i wsiąknąć na długie godziny. Nic tak bowiem nie nagradza naszych wysiłków, jak dobrze spędzony czas przy ciekawym tytule.
Bez względu na to czy jesteście fanami strategii, gier RPG, czy symulatorów, Coca-Cola chce jeszcze bardziej umilić Wam wieczory dzięki promocji „Przed Ekranem”. Łapcie za butelki i zobaczcie, jak to zrobić! Do wygrania konsole, okulary VR, telewizory i wiele innych rzeczy!
Szczegółowe zasady promocji
W promocji „Przed Ekranem” do zdobycia są pożądane przez graczy gadżety. Co należy zrobić? Wystarczy kupić butelkę Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru o pojemności 500, 850 lub 1000 ml. Następnie wpisać w aplikacji Coca-Cola kod spod nakrętki, zamieniając go na Monetę, i zagrać w znajdującą się tam grę, zdobywając przynajmniej 150 punktów. Monetę i uzyskane punkty można następnie wymienić na los na loterii, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody.
Konkurs dostępny jest w aplikacji Coca-Cola, którą pobierzecie z Google Play lub App Store za pomocą linku. W loterii można wziąć udział do 31 marca 2022 r. do godz. 23:59.
Nagrody
Do wygrania są atrakcyjne nagrody, które zadowolą każdego miłośnika gamingowej rozrywki:
- telewizory,
- konsole,
- okulary VR,
- bezprzewodowe słuchawki,
- maszyny do popcornu,
- bluzo-koce,
- ciepłe kapcie,
- vouchery do serwisu player.pl.
Informacja o nagrodzie pojawia się w aplikacji Coca-Cola po ewentualnej wygranej. Znajduje się ona w zakładce „Profil”. Przypominamy, że w loterii można wziąć udział do 31 marca 2022 r. do godz. 23:59. Nie czekaj i zagraj już dziś!
ZASTRZEŻENIE
Materiał powstał we współpracy z firmą Coca-Cola Polska.