autor: Krzysztof Bartnik
Wstrzymano developing Exarch
Przesycenie rynku, wysokie koszta produkcji i niepewne źródła zysku - to według mnie główne przyczyny wstrzymania prac nad kolejnym projektem Massively Multiplayer Online z elementami RPG, pt. Exarch (wcześniej Trade Wars: Dark Millennium). Oficjalnych powodów decyzji podjętej przez korporację NCsoft nie podano, jednak większość znaków na niebie wskazuje, iż owa produkcja już nigdy nie trafi w ręce graczy.
Przesycenie rynku, wysokie koszta produkcji i niepewne źródła zysku - to według mnie główne przyczyny wstrzymania prac nad kolejnym projektem Massively Multiplayer Online z elementami RPG, pt. Exarch (wcześniej Trade Wars: Dark Millennium). Oficjalnych powodów decyzji podjętej przez korporację NCsoft nie podano, jednak większość znaków na niebie wskazuje, iż owa produkcja już nigdy nie trafi w ręce graczy.
Otóż zespół pracujący nad Exarch (Realm Interactive) został przeniesiony ze swojej siedziby do biura NCsoft i ma się zająć developingiem innych projektów firmy.
Oficjele NCsoft twierdzą jeszcze, że korporacja zastanawia się nad tym kiedy i w jaki sposób Exarch (lub rozwiązania technologicznie używane do jego tworzenia), mógłby trafić na rynek w przyszłości ale te zapowiedzi należy traktować raczej w kategorii "mydlenia oczu".
Exarch = R.I.P.