Blizzard wprowadza możliwość opłacania subskrypcji złotem oraz kupowania kruszcu za prawdziwe pieniądze. WoW Tokeny zadebiutują dzisiaj w krajach Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej oraz Oceanii o godzinie 19:00.

Pierwsze plotki na temat wprowadzenia do World of Warcraft możliwości opłacania subskrypcji przy pomocy złota i zdobywania tegoż przy wykorzystaniu realnych pieniędzy pojawiły się pod koniec ubiegłego roku, a dwa tygodnie temu firma Blizzard ujawniła, że wprowadzenie tzw. WoW Tokenu to kwestia kilku tygodni. I rzeczywiście, opcja ta zostanie wprowadzona dzisiaj dla obu Ameryk oraz krajów Oceanii około godziny 19:00 czasu polskiego (daty udostępnienia tokenów w innych regionach mają zostać ujawnione w późniejszym terminie). Będzie ona kosztować odpowiednio 20 dolarów amerykańskich (ok. 75 złotych) i 25 dolarów australijskich (ok. 71 złotych), a w przypadku zakupu poprzez dom aukcyjny przy wykorzystaniu wirtualnej waluty – 30 tysięcy sztuk złota. Twórcy zaznaczyli, że początkowe ustawienia związane z wprowadzeniem tych żetonów mają charakter tymczasowy – cena w wirtualnym złocie uzależniona będzie od popytu i podaży w danym regionie (nie będzie możliwości dokonania wymiany pomiędzy graczami np. z Ameryki i z Europy). Dotyczy to także limitu WoW Tokenów zakupionych w ciągu jednego miesiąca (wstępnie: 10 żetonów na 30 dni).
Czym dokładnie są WoW Tokeny? To specjalne przedmioty, które można wykorzystać na dwa sposoby: w celu przedłużenia subskrypcji o 30 dni lub sprzedania ich w domu aukcyjnym za określoną liczbę złota Ma to z jednej strony umożliwić najbardziej aktywnym graczom opłacenie subskrypcji bez potrzeby wydawania rzeczywistych środków finansowych, z drugiej pozwoli bogatszym i bardziej okazjonalnym graczom na zyskanie złota bez poświęcania wielu godzin dziennie na grę. Poniżej możecie znaleźć filmik zamieszczony przez Blizzard, wyjaśniający funkcjonowanie WoW Tokenów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:To ma być największy rok w historii firmy. Blizzard szykuje ofensywę, która przyćmi poprzednie lata
GRYOnline
Gracze

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).