autor: Radosław Grabowski
Wizja kilkumilionowych społeczności internetowych coraz bardziej realna
Jednymi z najbardziej popularnych obecnie gier są różnej maści pozycje, umożliwiające równoczesne prowadzenie rozgrywki kilkunastu tysiącom osób za pośrednictwem specjalnych serwerów internetowych, funkcjonujących jako równoległe wirtualne światy. Jednakże swoista bariera technologiczna nie pozwala na skoncentrowanie wszystkich użytkowników danej aplikacji na tej samej płaszczyźnie. Nad przełamaniem owego ograniczenia pracuje ekipa programistów, zatrudnionych w firmie Damage Studios.
Jednymi z najbardziej popularnych obecnie gier są różnej maści pozycje, umożliwiające równoczesne prowadzenie rozgrywki kilkunastu tysiącom osób za pośrednictwem specjalnych serwerów internetowych, funkcjonujących jako równoległe wirtualne światy. Jednakże swoista bariera technologiczna nie pozwala na skoncentrowanie wszystkich użytkowników danej aplikacji na tej samej płaszczyźnie. Nad przełamaniem owego ograniczenia pracuje ekipa programistów, zatrudnionych w firmie Damage Studios.
Wspomniani developerzy tworzą właśnie produkt o nazwie Rekonstruction, mający po raz pierwszy w historii elektronicznej rozrywki skupić ponad 1.000.000 graczy w ramach jednolitego uniwersum. To ostatnie cechować się będzie bardzo wysokim stopniem skomplikowania i ogromnym dynamizmem. Natomiast warstwa fabularna przeniesie nas czterysta lat w przyszłość.
Pełna wersja omawianego tytułu powinna ujrzeć światło dzienne w czwartym kwartale 2004 roku.
Więcej informacji: http://www.damagestudios.com/