autor: Maciej Myrcha
Wielkie plany promocyjne Nintendo na Gwiazdkę
Firma Nintendo planuje kampanię marketingową, która swoim okresem trwania obejmie nadchodzącą Gwiazdkę. Według pracowników firmy, kampania ta będzie miała nie tyle ogromny co potężny rozmach. I wygląda na to, że obniżka cen GameCube nie będzie jedynym asem w rękawie Nintendo. Firma planuje bowiem
Firma Nintendo planuje kampanię marketingową, która swoim okresem trwania obejmie nadchodzącą Gwiazdkę. Według pracowników firmy, kampania ta będzie miała nie tyle ogromny co potężny rozmach. I wygląda na to, że obniżka cen GameCube nie będzie jedynym asem w rękawie Nintendo. Firma planuje bowiem wydanie 35 milionów Euro na promowanie swojej konsoli w Europie. Początki kampanii można było już obejrzeć na telewizyjnych spotach reklamowych, ale jak zapewnia Nintendo jest to tylko "wierzchołek góry lodowej" - już niedługo kampania obejmie swoim zasięgiem radio i Internet.
W najbliższej przyszłości firma przymierza się do wydania Mario Kart: Double Dash!!, który wspierany będzie reklamami telewizyjnymi a także promocję GBA SP z kampanią reklamową w prasie i Internecie. Dodatkowo we współpracy z Cartoon Network uruchomiona została witryna Base Nintendo, gdzie młodzi fani konsol będą mogli zaopatrzyć się w najnowsze materiały dotyczące ich ulubionych gier.
Jakby tego było mało, Nintendo jest również oficjalnym sponsorem międzynarodowego turnieju w Harry Potter: Quidditch World Cup organizowanego przez EA, a którego wielki finał rozegrany zostanie w grudniu w Wielkiej Brytanii.
Trzeba przyznać, że kampania reklamująca produkty Nintendo jest rzeczywiście oszałamiająca, ale przecież każdy chce zarobić na swoich dziełach. Miejmy nadzieję, że firma zarobi i będzie to również z korzyścią dla graczy.