autor: Michał Marian
Wielki sukces Zimobrania – muve.pl podsumowuje wyniki akcji i rozdaje prezenty
Polski sklep muve.pl podsumował przeprowadzoną w grudniu 2012 akcję Zimobranie, w ramach której przeceniono ponad 280 gier. Swój sukces firma Cenega postanowiła uczcić udostępniając do darmowego pobrania 2 gry - You are Empty oraz Vivisector: Dusza Bestii.
W grudniu ubiegłego roku polski sklep muve.pl rozpoczął niezwykle intensywną akcję promocyjną cyfrowych produktów. Podczas trwającej od 7 do 23 grudnia 2012 wyprzedaży przeceniono blisko 280 gier. W ofercie znalazły się m.in. takie hity jak S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci, który nota bene dostępny był do nabycia za dowolną kwotę. Dziś przyszedł czas na oficjalne podsumowanie wydarzenia oraz opublikowanie jego szczegółowych wyników.
Zimobranie w muve.pl w liczbach:
- 285 dostępnych tytułów,
- 96 terabajtów pobranych danych,
- 66% - średnia zniżka,
- 50708 gier zakupionych w promocji,
- 1,6 – średnia ilość gier w koszyku,
- 23,85 – średnio co tyle sekund kupowano grę,
- 5480 razy pobrany został S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.
Dodatkowo w ramach świętowania odniesionego sukcesu w muve digital udostępnione zostały 2 gry, do pobrania całkowicie za darmo – strzelanki You are Empty oraz Vivisector: Dusza Bestii. Z trwającej do końca stycznia oferty może skorzystać każdy, niezależnie czy był wcześniej klientem firmy. Tytuły można znaleźć i ściągnąć z oficjalnej strony sklepu.
Szczerze gratulujemy muve.pl odniesionego sukcesu i z niecierpliwością oczekujemy na kolejne, równie imponujące akcje promocyjne.