Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiedźmin 4 będzie „lepszy i większy niż Wiedźmin 3 oraz Cyberpunk 2077”. CD Projekt Red zapewnia, że wyzbył się „magicznego myślenia”

29.11.2024 17:57
Mordechal
1
27
Mordechal
59
Centurion

Sraty pierdaty. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, a obiecanki niech zachowają dla siebie.

29.11.2024 17:57
Mordechal
1
27
Mordechal
59
Centurion

Sraty pierdaty. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, a obiecanki niech zachowają dla siebie.

29.11.2024 18:16
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
MasterJay
16
Pretorianin

Kochani!

CZY JAKIEJKOLWIEK GRZE na rynku przysłużył się silnik UE5?

Czy w którąś grę na tym silniku gra się super płynnie, jest ładna, dynamiczna, bez glitchy?

Pytam serio bo coraz większe mam obawy o CDP pracujące tylko na tym :((

post wyedytowany przez MasterJay 2024-11-29 18:17:13
29.11.2024 18:22
tRikson
2.1
tRikson
75
Pretorianin

Do czasu aż CDPR wyda jakąkolwiek grę na UE5, będziemy mieć PS6 albo RTX 6090/7090 i Intele 19 generacji więc ten sprzęt może w końcu ogarnie ten "silnik".

29.11.2024 18:58
Wieprz
2.2
Wieprz
0
Pretorianin

To nie jest problem sprzętu.

29.11.2024 20:27
2.3
wiesiugeralto
26
Konsul

Zależy od kompa. Ale ten silnik bez DLSS obecnie nie ma racji bytu

29.11.2024 21:18
2.4
Teqnixi
100
Konsul

Wukong jest bardzo ładny, dynamiczny i bez glitchy. Oczywiście to znacznie prostsza produkcja niż molochy CDPR ale też nie byla jaka gra.

29.11.2024 18:32
3
1
odpowiedz
tadere
34
Centurion

Nie wiem czy ja chcę żeby był większy, tamte gry były wystarczająco duże jakie były.

29.11.2024 18:57
4
odpowiedz
Ali Wlaborg
88
Mordęga

pisze: Wnioskując z wypowiedzi innych członków zespołu, słowa te dotyczą także stanu technicznego gry na premierę
a przeczytałem "słowa te nie dotyczą stanu technicznego gry na premierę"
no sorka, taki nawyk

29.11.2024 19:04
5
odpowiedz
xan11pl
86
Generał

Zaczyna się. Czyli Cyberpunk niczego ich nie nauczył, a tak się nagadali jakie to wnioski nie powyciągali z premiery Cyberka.

29.11.2024 19:43
mohenjodaro
6
odpowiedz
1 odpowiedź
mohenjodaro
120
277 właściwy ranking

dla mnie nie jest wazne czy gra jest duza czy dobra, tak dlugo jak jest inkluzywna

30.11.2024 10:39
SpoconaZofia
👍
6.1
SpoconaZofia
84
Legend

Dokładnie więcej propagandy i polityki wciśniętej na siłę do gry. Nie liczy się grywalność. Tylko wciskanie treści LGBTQ w fabułę i w każdy inny aspekt gry.

29.11.2024 20:03
BFHDVBfd
😍
7
3
odpowiedz
BFHDVBfd
166
Requiescat in Pace

POMPUJEMY BALONIK!!

29.11.2024 20:15
NOWAHUTANACZASIE
😂
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
NOWAHUTANACZASIE
18
Konsul

TAAA, wyciągnęli wnioski, ale GRA BĘDZIE WIĘKSZA (chyba w sumie nie wiem po jakiego uja, liczy się jakość, nie ilość) No i przecież też LEPSZA xD

29.11.2024 20:38
AIDIDPl
8.1
1
AIDIDPl
183
PC-towiec

Może nie chodzi o rozmiar mapy ale o rozmiar dialogów, wyborów, długość gry i wypełnienie mapy.

Jeśli chodzi o mnie to i tak im nie wierzę. Zobaczymy jak gra wyjdzie, mam dość tych przechwałek. Są jak Te teksty bokserów przed walkami...

29.11.2024 22:09
NOWAHUTANACZASIE
8.2
NOWAHUTANACZASIE
18
Konsul


AIDIDPI
100%

29.11.2024 20:57
AUTO6
9
odpowiedz
AUTO6
94
Generał

Byle nie poszli w zaimki i powinno być dobrze.
Liczę, że w stosunku do Wiedźmina 3 poprawią eksplorację - niech świat będzie ciekawy i zachęcający do odkrywania zamiast kupy znaczników na mapie gdzie właściwie biega się od znacznika do znacznika, a świat gry jest tylko tłem (uważam, że ten system w 2015 jeszcze dawał radę, ale dziś to już nie przejdzie i gracze są zmęczeni setkami znaczników).
O wiele bardziej wolę zadania gdzie mamy powiedziane, że np. trzeba przejść przez bagna, wejść do mrocznego lasu i podążając na północ znajdziemy samotne stare uschnięte drzewo pod którym należy szukać przedmiotu z questa a nie masz tu zaznaczone na mapie gdzie masz iść. Pytanie tylko czy na dużej mapie taki system się sprawdzi.

29.11.2024 21:16
10
odpowiedz
1 odpowiedź
Szark
9
Legionista

Najważniejsze czy będzie bardziej postępowy.

29.11.2024 21:24
Persecuted
10.1
Persecuted
153
Adeptus Mechanicus

Miejmy nadzieję, że tak. W końcu po co zmieniać coś, co było dobre.

29.11.2024 21:37
11
3
odpowiedz
jerzyo
26
Centurion

Sralis mazgalis suwerendes dupes.....poczekamy, zobaczymy.
Na pewno nie kupię na premierę.

29.11.2024 22:05
12
odpowiedz
zanonimizowany1405283
0
Chorąży

Pierdol***ie a i tak zagracie. Połowa to i tak piraci.

29.11.2024 22:28
[Gammorin]
13
3
odpowiedz
[Gammorin]
93
N7

Ważne by treść w grze była ciekawa i zróżnicowana. Po co komu masa misji fedex, czy zbierania pierdół. Takim czymś bezsensownie zapychać i wydłużać rozgrywkę. BG3 nie był duży, ale gra była wypchana kontentem po brzegi. Dlatego też moim zdaniem powinni pójść w tym kierunku.

29.11.2024 22:52
DexteR_66
14
2
odpowiedz
DexteR_66
7
Generał

No już im wierzę, pieprzenie pod publiczkę. Po premierze CP2077 zufania mojego nie mają - tym bardziej, że najwięksi weterani odeszli do Rebel Wolves - puste słowa już nikogo nie przekonają.

29.11.2024 23:01
😊
15
odpowiedz
Shaman
46
Pretorianin

zgadzam sie z gammorinem niech idą w stronę baldur's gate3, niech bedzie rozbudowany jak baldur's gate3 a nie samograjka bieganie od znacznika do znacznika i spamowanie 1 przycisku

29.11.2024 23:05
16
1
odpowiedz
kostek1977
21
Legionista

nie potrafili ogarnąć swojego silnika REDengine na którym pracowali od x czasu a teraz będą głaskać akcjonariuszy i obiecywać gruszki na wierzbie w UE5

30.11.2024 00:33
17
odpowiedz
ladziaklPL
4
Junior

Zajmijcie się najpierw wersja na PC, bo na konsolach wiadomo jak będzie to działać nie trzeba być prorokiem??

30.11.2024 02:21
A.l.e.X
18
odpowiedz
2 odpowiedzi
A.l.e.X
152
Alekde

W3 wyczerpał temat wiedźmina. Oczywiście że W3 skończyłem zapewne z 5 razy. Ale jak myślę o kolejnym mimo RT nowych tekstur to bierze mnie na .... To musiałby być chyba zupełnie inne miejsce wydarzeń i rok wydarzeń a i to nie wiem. RK spodziewałem się w sumie ? No właśnie czego. Nie jest to zła książka bo styl sapka to styl sapka ale naciągane 6.5/10 to mój MAX. I tutaj pozostaje pytanie a nie lepiej było stworzyć coś na bazie Thorgala ?

30.11.2024 12:10
18.1
1
Grigori1922
23
Pretorianin

A.l.e.X
W3 wyczerpał temat Geralta*. Sam świat przedstawiony jest świetny i daje jeszcze ogrom innych możliwości, z chęcią bym do niego wrócił. Oby tylko tego nie spieprzyli, a będzie chyba trudniej niż przy produkcji trylogii bo wyczerpali większość materiału źródłowego (w sensie głównych postaci i otwartych wątków z nimi związanych). Z serialu GoT wiemy jak to może się skończyć. ;)

post wyedytowany przez Grigori1922 2024-11-30 12:25:38
30.11.2024 17:58
18.2
Akuzativ1994
18
Konsul

Wyczerpał temat świata wiedźmina? Chłopie popłynąłes xD

30.11.2024 02:57
19
odpowiedz
Kazimir
2
Chorąży

Wierzę że gra będzie świetna, ale jak to na premierę bywa z ogromnymi światami, będzie potop błędów.

30.11.2024 08:43
Toliardo
20
3
odpowiedz
Toliardo
10
Centurion
Image

---->

30.11.2024 08:54
kolafon
21
odpowiedz
2 odpowiedzi
kolafon
90
Abatur

Szczerze mówiąc nie czekam specjalnie na żadną grę od Redów. Przestaje mnie ta firma oraz ich gry specjalnie interesować odkąd postanowili przypodobać się lewactwu i zatrudnić zaciąg lewackich aktywistów. Dla mnie ta firma umarła jak zobaczyłem delegację CDPR na marszu "równości" ramię w ramię z przedstawicielami Kościoła Szatana ( tak, to nie żart, Kościół Szatana brał udział w warszawskim marszu).

30.11.2024 10:40
21.1
evo24
1
Junior

Kościół szatana? To super, dzięki za zachętę

30.11.2024 14:28
21.2
pawel1812
67
Generał

Tak Cie nie interesuje, że przyszedłeś aż skomentować.

30.11.2024 09:39
22
odpowiedz
1 odpowiedź
foxu23
88
Pretorianin

ten paskudny silnik ue5 zje te gierke, a szkoda bo ich autorski silnik był wyróżnikiem w branży

30.11.2024 22:54
22.1
szopen469
92
Pretorianin

Rozwój własnego silnika jest naprawdę pracochłonny. Nie dziwią że z niego rezygnują. Miejmy nadzieję że do premiery Wiedźmina epic dopracuje swój silnik

30.11.2024 09:51
😒
23
3
odpowiedz
Menthor87
20
Legionista

Jeszcze większy ? No bez przesady już od tych wszystkich pytajników to człowiek pierdolca za przeproszeniem dodaje, i to pomimo że Redzi naprawdę fabularnie dojeżdzają

30.11.2024 10:31
24
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Arturo1973
74
Konsul

Coraz większy świat to kiepski pomysł. Już poprzednio w Wiedźminie 3 ten pomysł z dziesiątkami znaczników rozsianych po całej mapie był słaby. Bardzo dobra gra wcale nie musi mieć wielkiego otwartego świata. Pokazała to np. seria Mass Effect. Zresztą pierwsze dwa Wiedźminy nie miały otwartego świata, a wyszły naprawdę dobrze. Niech skupią się na ciekawej fabule, ciekawych postaciach, dobrze zrobionej walce itp., bo to jest najważniejsze.

30.11.2024 14:42
24.1
pawel1812
67
Generał

Część znaczników w W3 to był zapychacz. Nikt nie powiedział, że to zupełnie tak samo będzie wyglądać w Wiedźminie 4. Ot nowy silnik oferuje możliwość dość łatwego tworzenia dużego świata, to z niej korzystają. Jak powstawał Wiedźmin 3 w grach było zdecydowanie mniej gotowych pomysłów jak zagospodarować taki teren. Obecnie zagadki terenowe są na dużo wyższym poziomie. A w UE5 takie rzeczy jak zagadki terenowe dość łatwo oskryptować.
Przed Wiedźminem 90% gier na rynku mogła się raczej wzorować na Wiedźminie, a nie odwrotnie. Oczywiście są rzeczy, które w W3 zostały potraktowane po macoszemu, ale akurat tego CDPR jest świadomy, że Sunken Treasure (mimo że w 2023-24 dalej zdarzają się produkcje oparte o to), to był niepotrzebny zapychacz.

W czasach UE5, wiele rzeczy jest łatwiejsze, jak nie wierzysz, odpal sobie najpierw UE5, a później RedKita... Przy UE5 siadasz i zaczynasz tworzyć. RedKita trzeba poznać i rozkminić jak w nim stworzyć grę(UE niby też trzeba poznać, ale jest dużo łatwiejszy w poznaniu). Oczywiście Redzi nie opierają się o sam RedKit/lepszą wersje w studiu, ale no RedKit w porównaniu do np. takiego edytora z C-engine(techlandu), to jest bieda.

post wyedytowany przez pawel1812 2024-11-30 14:46:23
30.11.2024 22:57
24.2
szopen469
92
Pretorianin

Sami przyznali w W3 że chcieli stworzyć ogromny świat. Stworzyli go i nagle zrozumieli że ten świat jest pusty. Więc na szybko upstrzyli go pytajnikami.
Wielki świat nie jest problemem. O ile jest zrobiony z głową. Uczyli się. Zobaczymy czego się nauczyli

30.11.2024 10:52
25
2
odpowiedz
Ratanok
50
Konsul

Kto grając w Dziki Gon lub Cyberpunka miał myśl w stylu "ten świat mógłby być większy"? W Dzikim Gonie pytajniki po jakimś czasie nudziły i jedynie warto było odwiedzać miejscówki fabularne lub związane z poszukiwaniem rynsztunku różnych szkół. W Cyberpunku poza miastem nie było co robić bo pustynie były na prawdę puste. Patrząc na kierunek w jakim idą dzisiejsze gry to jeszcze chyba tylko Ubi myśli że większym światem kupią graczy. Wolę małe lokacje ale w których czuć rękę ludzką i zamysł przy projektowaniu niż molochy bijące po oczach powtarzalnością i przeciętnością niczym wygenerowane proceduralnie.

30.11.2024 11:51
26
2
odpowiedz
katai-iwa
54
Senator

Miarą dobrej gry jest wielgachny, jak cholera świat, super logika. Już ten w trójce zaczynał mocno nużyć pod koniec.

30.11.2024 13:06
Countach
27
2
odpowiedz
Countach
118
Pretorianin

Takie teksty słychać praktycznie za każdym razem kiedy wychodzi nowa część jakiejś dużej gry Ż\_(?)_/Ż

30.11.2024 18:43
Sarafan
28
odpowiedz
Sarafan
31
Pretorianin

No raczej nie powiedzą, że będzie mniejszy i gorszy nawet jeśli będzie. ;)

30.11.2024 19:11
29
odpowiedz
2 odpowiedzi
sky0045
9
Pretorianin

Większa gra może oznaczać równie dobrze więcej questów, przedmiotów, ścieżek rozwoju, wrogów, miast, npców czyli innej zwartości niż te powierzchnia mapy

30.11.2024 22:59
29.1
szopen469
92
Pretorianin

No ja mam nadzieję na więcej kontentu. Zapewne wiąże się to z większą mapa. Ale jeżeli będzie w tym dobry content

01.12.2024 07:37
29.2
LukaszRei
62
Pretorianin

Łatwiej jednak zrobić większą mapę i dać wiele pustych zapychaczy, co najprawdopodobniej zrobią.

30.11.2024 19:50
30
2
odpowiedz
1 odpowiedź
openforu0
71
Pretorianin

I będzie bardziej zabugowany niż cyberpunk?

Każda gra przed premierą BĘDZIE niesamowita, tylko już na premierę czar obietnic wygasa.

post wyedytowany przez openforu0 2024-11-30 19:52:25
30.11.2024 19:56
30.1
kris0086
3
Junior

Myślę, że Redzi nie chcą podzielić losu Ubi/Intela, więc dowiozą premierę tym razem bez bugów. Nie pozwolą na kolejny wkur* akcjonariuszy widząc jak to się odbija później na kondycji innych firm. I jestem pewien mojego twierdzenia.

post wyedytowany przez kris0086 2024-11-30 19:56:41
30.11.2024 22:52
31
2
odpowiedz
1 odpowiedź
szopen469
92
Pretorianin

Tiaaaa przed premierą CYBERBUGA też mówili when its ready.
Jeśli taka była ich wersja ready to chyba mamy zupełnie inny pogląd na to jak gry powinny wyglądac

06.12.2024 16:29
31.1
Micelius
23
Centurion

Uwierzyłeś, że reklamodawca prawdę Ci powie??? Bidulek. ;-)

01.12.2024 00:18
Vroo
32
odpowiedz
1 odpowiedź
Vroo
154
Generał

Skąd ta fiksacja twórców gier na punkcie rozmiarów? Może czas do seksuologa? Czym większą gra, tym gorsza, powtarzalna i nudna. Eksploracja w Wiedźminie 3 była fatalna. Valhalla od ubi już totalnie przegięła pałę, ale te cymbały dalej nie wyciągają wniosków. Zrobiliby mniejsze gry, byłoby taniej, szybciej, łatwiej dopracować, więcej graczy by skończyło, ale nie. Beton jest beton, trzeba robić drogie, nudne gry za 400-600 zł i płakać, że budżet się nie spina i zwalniać ludzi.

06.12.2024 16:28
32.1
Micelius
23
Centurion

Jeśli idzie o wariackie ceny gier, to mam przeczucie, iż to głównie wina rozdętego marketingu i nadmiaru graficznych wodotrysków... Trochę błędne koło - wszyscy to robią, a i gracze przywykli, więc "tak trzeba" - ale zarazem powoduje to bezsensownie wysokie wymagania graczy co do jakości, a twórców co do sprzedaży, i kółko się zamyka...

01.12.2024 01:38
33
odpowiedz
Jango Kane
71
Generał

Jak dla was W3 ma dużo zapychaczy to nie wiem qrwa w jakie wy gry gracie, bo ja poza Baldursami 3 nie znam żadnej współczesnej gry, która miała by zadania poboczne na tak wysokim poziomie.

01.12.2024 10:26
😉
34
odpowiedz
8 odpowiedzi
Assassinek06
109
Konsul

Odświeżam sobie właśnie Gothica 2 z dodatkiem Noc Kruka. Rozmawiam też sobie o nim z kolegami w pracy, którzy zaczynali przygodę z RPG od Wiedźmina 3 a nie od Gothiców (są sporo młodsi). Jakiż to dla nich szok, że RPG może mieć mapę rysunkową bez znaczników. Że biega się z miejsca na miejsce poznając specyficzne punkty na mapie (tu farma, tam most, tam jaskinia trolla, tam stawy a tam przejście do Górniczej doliny). Nie trzeba znaczników, które pokazują co gdzie masz jak w W3 czy Assassinach (rozwiązanie typowo sandboxowe, nie RPG). To zdziwienie, że świat Gothica wygląda na o wiele żywszy, gdy z 1/4 NPC możesz porozmawiać, mają misje, historie etc. A nie 5 postaci w mieście liczącym 100 osób gdzie 95% to statyści nie różniący się od drzewa. Rozwój postaci, gdzie potrzebujesz nauczyciela, gdzie uczysz się lepiej machać mieczem i "TO WIDAĆ", nie jest to zwykłe +5% do mocy igni.
Świat RPG nie musi być wielki. BG3 czy G2:NK nie są ogromne. Są duże ale są bardzo dobrze zagęszczone zadaniami, NPC, z którymi można porozmawiać etc. Jeśli porównamy konstrukcję światów, rozwoju postaci etc, to okaże się, że Wiedźmin 3 to tak naprawdę Assassin's Creed z większym naciskiem na fabułę. Ale cała reszta to kopiuj wklej to samo. To nie jest wadą, bardzo lubię serię AC ale niestety taka konstrukcja powoduje rozmycie RPG-watości na rzecz sandoboxowości. Wydaje się, że tym "większym światem" chcą iść jeszcze bardziej w tę stronę. Szkoda. O wiele bardziej wolałbym mniejszy, "nabity" świat jak w Gothicu. Wtedy esencja RPG świetnie wybrzmiewa. No ale to pewnie jak z Baldurem. Przez wiele lat nie wróci aż ktoś się ocknie i zamiast robić kolejnego sandboxa z elementami RPG zrobi porządnego klona G2. Za to trzymam kciuki.

01.12.2024 12:16
34.1
1
Jango Kane
71
Generał

Jaką sandboxowość ty masz w Wiedźminie? Lubisz mniejsze linearne gry? Ja też lubię od czasu do czasu, ale nie bredzę o sandboxowym Wiedźminie. Duży otwarty świat sam w sobie już od dawna przestałbyć sandboxowy sam w sobie.

01.12.2024 14:33
34.2
Assassinek06
109
Konsul

Jango Kane Masz mapę usianą pierdyliardem znaczników. Masz obozy bandytów, skrzynie etc i to jest 100% wymysł sandboxowych Assassinów, by wydłużyć rozgrywkę, który został zaimplementowany do W3 właśnie w tym celu. Dlatego jak słyszę, że będzie więcej to spodziewam się, że większy świat upstrzą właśnie takimi sandoboxowymi rozwiązaniami.

01.12.2024 17:27
34.3
Jango Kane
71
Generał

Bezsensownych znaczników w Wiedźminie jest ZDECYDOWANIE mniej niż w AC. Jak w ogóle można to porównywać? Większość znaczników w W3 ma ciekawe zadania, historię, śledztwa, różne zakończenia - w przeciwieństwie do starych AC. Nie wspominając już o tych wszystkich AC wydanych po 2018. Nie ma bezsensownego grindu, zdobywania 1000 takich samych fortów, zabijania 100 wilków żeby ulepszyć legendarny nakolannik. W3 ma jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy, otwarty świat jaki kiedykolwiek stworzono na potrzeby gry wideo. Ja wręcz nie mogłem doczekać się odwiedzenia kolejnej wioski czy miasta. Tylko, że to jest gra, do której trzeba podejść w odpowiedni sposób - rozpocząć granie jak się ma więcej wolnego czasu a po mapie przesuwać się powoli, tak żeby nie krążyć po tak wielkim obszarze jak zając z ADHD. Ostatni raz taki dobry, ogromny otwarty świat jak w W3, to chyba był w Skyrim. AC też ma fajne otwarte światy, ale co z tego jak fabuła, postacie, decyzje, dialogi i zadania ma płytkie jak woda w sedesie. Jeśli uważasz, że W3 jest zbyt sandboxowy to po prostu preferujesz zupełnie inny, bardziej liniowy rodzaj gier, ale proszę nie popełniaj takich herezji zestawiając Wieśka z Assasynem.

02.12.2024 00:59
34.4
grabeck666
87
Senator

"Większość znaczników w W3 ma ciekawe zadania, historię, śledztwa, różne zakończenia"

Rofl.

Po pierwszej krainie chce się rzygać tymi znacznikami bo są kopiuj/wklej. Dokładnie tak samo jak w Asasynach. Więc porównanie idealne.

02.12.2024 16:14
34.5
Jango Kane
71
Generał

Gówno prawda, jest znacznie mniej niż w AC i w dodatku nie trzeba ich robić, żeby na maksa ulepszyć postać, w przeciwieństwie do AC.

02.12.2024 18:04
34.6
grabeck666
87
Senator

Ah no tak, bo Wiesiek nie ma jakichś 30(!) miejsc mocy do znalezienia...

02.12.2024 18:19
34.7
1
Assassinek06
109
Konsul

Jango Kane Serio jarały cię śledztwa polegające na wciśnięciu przycisku, żeby włączyć filtr i pójściu z punktu a do punktu b? Przecież to super zadania dla 6-latków. Ależ oczywiście, że w W3 jest zabijanie kolejnych wilków (tylko na innym poziomie) czy inne grindowanie. I w jednej i w drugiej grze nie musisz tego robić jak grasz na easy ale jak grasz na trudniejszym poziomie trudności to musisz grindować, żeby nie bić przeciwnika 10 poziomów wyższego przez pół godziny. ;) W3 ma dokładnie taki świat jak Assassiny. Duży, usiany znacznikami, skarbami, przeciwnikami... bardzo sandoboxowy. Trochę RPG, bo w każdym miejscu masz jakąś misję, tak jak w AC: Origins, Oddysey czy Valhalli. Różni się tylko tym, że fabularnie ma trochę lepsze zadania. Jednak konstrukcja zrobiona tak samo - bardzo sandoboxowo. Teraz porównaj do tego Gothica 2 i jego eksplorację, jego konstrukcję zadań, gdzie większość postaci ma coś do powiedzenia, wracasz do nich i się z nimi w jakimś stopniu zżywasz, chociażby dlatego, że cię uczą walczyć mieczem. Świat jest o wiele bardziej żywy niż sanboxowe makiety w W3 czy Assasinach. I tak jak mówiłem, sam lubię sandboxy, ale G2 czy BG3 pokazały, że można to zrobić o klasę lub dwie lepiej w grze RPG.

03.12.2024 21:36
34.8
Jango Kane
71
Generał

Gothic to drewno dopiero było!! I jeszcze porównujesz TPP w czasie rzeczywistym z izometryczną turówką. C2077 wystawiłeś 1/10 and Far Cry 10/10, ale wybaczam ci, bo autyzm to poważna sprawa.

02.12.2024 01:58
35
2
odpowiedz
MichalSkapski
9
Legionista

Patrząc po chwaleniu się "różnorodnością" w firmie podchodzę sceptycznie do nowych gier od redów

post wyedytowany przez MichalSkapski 2024-12-02 01:59:14
02.12.2024 03:54
36
odpowiedz
ORP Kaczynski
16
Pretorianin

Oby nie był gorszy od 3 to i tak będzie sukses.

06.12.2024 16:22
37
odpowiedz
Micelius
23
Centurion

Cóż, jeśli jako "nowocześni" i "postępowi" skupią się głównie na wspaniałości transów itp... A pojawiały się już mocno niepokojące pogłoski.

Wiadomość Wiedźmin 4 będzie „lepszy i większy niż Wiedźmin 3 oraz Cyberpunk 2077”. CD Projekt Red zapewnia, że wyzbył się „magicznego myślenia”