autor: Krzysztof Bartnik
WhiteDay - survival-horror rozgrywający się na terenie szkoły średniej
Zdaniem programistów z koreańskiego zespołu Sonnori, szkoła średnia jest idealnym miejscem do osadzenia fabuły produkcji spod znaku survival-horror. W nocy panoszą się tam ponoć duchy, a najgorsi nauczyciele zmieniają się w przerażające demony. W samym środku całego zamieszania przypadkowo znajduje się niewinna uczennica, która teraz przeżywa najgorsze koszmary. Aby przetrwać, musi za wszelką cenę wydostać się z gmachu szkoły, jednak sprawę komplikuje włączony alarm, który blokuje zamki drzwi oraz okien. Rozpoczyna się walka o przetrwanie w pełnej wersji gry WhiteDay...
Zdaniem programistów z koreańskiego zespołu Sonnori, szkoła średnia jest idealnym miejscem do osadzenia fabuły produkcji spod znaku survival-horror. W nocy panoszą się tam ponoć duchy, a najgorsi nauczyciele zmieniają się w przerażające demony. W samym środku całego zamieszania przypadkowo znajduje się niewinna uczennica, która teraz przeżywa najgorsze koszmary. Aby przetrwać, musi za wszelką cenę wydostać się z gmachu szkoły, jednak sprawę komplikuje włączony alarm, który blokuje zamki drzwi oraz okien. Rozpoczyna się walka o przetrwanie w pełnej wersji gry WhiteDay...
WhiteDay ma wyróżniać się nie tylko miejscem akcji. Podczas rozgrywki nasza bohatera nie znajdzie żadnej broni! Wymusi to na graczach konieczność omijania co niebezpieczniejszych przeciwników, a w przypadku kontaktu wzrokowego - natychmiastowej ucieczki. Oprócz poszukiwań kodu wyłączającego wspomniany alarm, prowadzona przez nas dziewczyna będzie musiała także uwolnić innych uczniów narażonych na niebezpieczeństwo (jak widać - dobra samarytanka).
Pozostała lista cech opracowywanej pozycji:
- Wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszoosobowej (widok FPP), co dodatkowo potęguje wrażenia.
- W pełni trójwymiarowe środowisko rozgrywki.
- Świetnie zrealizowane przerywniki filmowe (cut-scenki).
- Atmosfera ciągłego zagrożenia, zła czającego się na każdym kroku.
- Klimatyczna ścieżka dźwiękowa.
- Ciekawy tryb multiplayer, w którym możemy zagrać jako duch, demon, „zwykły” uczeń szkoły lub woźny.
Rynkowy debiut WhiteDay zaplanowano na luty przyszłego roku. Wydawcą gry została firma 4AM Entertainment.
Więcej informacji: