Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 stycznia 2022, 13:11

Udany debiut Ciepłego śniegu; formuła Hadesa w chińskim wydaniu kluczem do sukcesu

Gra chińskich twórców skradła serca użytkowników Steama. Warm Snow jest kolejnym niezależnym hitem.

Warm Snow chińskiego studia BadMudStudio zyskuje popularność na Steamie. Wydana 19 stycznia gra, porównywana przez graczy do Hadesa, wzbudziła duże zainteresowanie wśród fanów gatunku rougelike. Zdaniem recenzentów, produkcja jest napakowana akcją i przyciąga zachodnich konsumentów niecodzienną dla nich estetyką.

Gra posiada także rozbudowaną fabułę. Tytułowy ciepły śnieg spadł z nieba, zamieniając w potwory ludzi, którzy weszli z nim w kontakt. Gracz wciela się w wojownika Bi-ana, który stawia czoła pięciu klanom, utrudniającym mu uratowanie świata. Twórcy opisują tytuł jako „mroczną opowieść miecza i śniegu”. Tagi na Steamie sugerują również, że gra ma kilka zakończeń.

Podróżując po lokacjach przypruszonych śniegiem i przepełnionych magią, napotykamy rozmaitych przeciwników. Na zamkniętych arenach, rojących się od różnorodnych bestii, tylko właściwa strategia i szybkie decyzje pozwolą odnieść sukces. Nie brakuje tu również walk z bossami, do których przygotowywani jesteśmy od samego początku przygody. Decydujemy też o rozwoju postaci, dopasowując bronie i umiejętności do naszych upodobań.

Warm Snow to pierwsza gra BadMudStudio. 91% spośród 7000 oceniających uznało ją za dobry zakup. W szczycie swojej popularności osiągnęła wynik 43 tysięcy graczy jednocześnie.

Udany debiut Ciepłego śniegu; formuła Hadesa w chińskim wydaniu kluczem do sukcesu - ilustracja #1

Dostępne są trzy wersje językowe: chińska, japońska i angielska. Gra oferuje również pełne wsparcie dla padów. Na platformie Steam kosztuje 64,99 zł. Twórcy udostępnili także darmowe demo.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej