Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 listopada 2008, 10:16

autor: Filip Grabski

Wanted – gra się spóźni; jest zwiastun

Gra robiona na podstawie filmu Wanted, który został z kolei zrealizowany na bazie komiksu Marka Millara, została zapowiedziana na tegorocznych targach E3. Od tego momentu zbyt wiele informacji o grze nie było. Aż do dziś.

Gra robiona na podstawie filmu Wanted, który został z kolei zrealizowany na bazie komiksu Marka Millara, została zapowiedziana na tegorocznych targach E3. Od tego momentu zbyt wiele informacji o grze nie było. Aż do dziś.

Wanted: Weapons of Fate będzie bezpośrednio kontynuować historię opowiedzianą w filmie – Wesley Gibson odkrył prawdę o sobie i organizacji zwanej bractwem, a przed nim jeszcze mnóstwo wymagających zakrzywiania lotu kuli strzelanin. Wanted montowane jest przez studio GRIN, twórców m.in. Ghost Recon Advanced Warfighter, i pierwotnie zapowiedziane było na koniec tego roku. Dziś wiemy, że premiera się opóźni – debiut gry na PC, PS3 i X360 jest obecnie ustalony na pierwszy kwartał roku 2009.

Co znajdzie się w grze? Jeśli wierzyć twórcom – same smakołyki dla miłośników napakowanych akcją gier:

  1. Strzelaniny, walki, efektowne „wykończenia”, akrobacje i skradanie,
  2. Znane z filmu ruchy specjalne: „zaginanie lotu kuli” czy „czas zabójcy”,
  3. Zaawansowany system chowania się za przeszkodami,
  4. Wciągająca, filmowa fabuła.

Wysoką jakość produktu ma zapewnić obecność Pete’a Wanata, człowieka maczającego palce w powstaniu takich gier, jak Chronicles of Riddick czy The Thing. A jak rzecz wygląda w akcji możecie się przekonać oglądając pierwszy zwiastun: połączenie prerenderowanych scen oraz tych żywcem wyjętych z gry wygląda nieźle (a scena w spadającym samolocie nawet bardziej niż nieźle). Jeśli gra będzie trzymać przesadzony, hiper-efektowny poziom filmu, to możemy spać spokojnie.

 

Wanted – gra się spóźni; jest zwiastun - ilustracja #1
Tego pana najwyraźniej już nie śmieszy fakt, że „krzywa” to po angielsku „curve”

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej