autor: Radosław Grabowski
Virtua Fighter 5 i Sega Rally Championship 3 w technologi PowerVR?
Dokładnie od 1996 roku właściciele komputerów osobistych klasy PC stykają się z hardware PowerVR, przydatnym w dziedzinie renderowania realistycznej oprawy wizualnej w trzech wymiarach. Przed niespełna dwoma miesiącami powiadomiliśmy Was, że rzeczony system będzie również wykorzystywany w nowoczesnych telefonach komórkowych np. ze stajni koreańskiej korporacji Samsung. Natomiast dzisiaj chcielibyśmy przedstawić sprawę koncernu Sega i wykupionej właśnie przez niego licencji na użycie niniejszej technologii w urządzeniach elektroniczno-rozrywkowych następnej generacji.
Dokładnie od 1996 roku właściciele komputerów osobistych klasy PC stykają się z hardware PowerVR , przydatnym w dziedzinie renderowania realistycznej oprawy wizualnej w trzech wymiarach. Przed niespełna dwoma miesiącami powiadomiliśmy Was, że rzeczony system będzie również wykorzystywany w nowoczesnych telefonach komórkowych np. ze stajni koreańskiej korporacji Samsung . Natomiast dzisiaj chcielibyśmy przedstawić sprawę koncernu Sega i wykupionej właśnie przez niego licencji na użycie niniejszej technologii w urządzeniach elektroniczno-rozrywkowych następnej generacji.
Wspomniana firma ma już pewne doświadczenie w omawianym temacie, ponieważ wcześniej zbudowała w oparciu o PVR m.in. konsolę Dreamcast i salonowe automaty zręcznościowe z rodziny Naomi. Teraz dzięki umowie z Imagination Technologies zamierza skonstruować kolejną platformę z gatunku „wrzuć monetę”, która prawdopodobnie obsłuży piątą część popularnego cyklu Virtua Fighter i trzecią odsłonę serii Sega Rally Championship .