autor: Marcin Skierski
Usługę Battlefield Premium wykupiło ok. 1,3 miliona graczy
Firma Electronic Arts ujawniła, że do tej pory usługę Battlefield Premium wykupiło ok. 1,3 miliona posiadaczy gry Battlefield 3. Informacja została przedstawiona podczas ogłoszenia wyników finansowych amerykańskiego wydawcy za pierwszy kwartał 2013 roku fiskalnego.
Firma Electronic Arts pochwaliła się popularnością usługi Battlefield Premium. Od czerwcowego startu na jej wykupienie zdecydowało się ok. 1,3 miliona graczy.
Przez pierwsze dwa tygodnie w usłudze zarejestrowało się 800 tysięcy użytkowników, więc zainteresowanie nieco zmalało, ale nadal utrzymuje się na wysokim poziomie i zapewnia amerykańskiemu wydawcy potężny dochód. Nie podano jednak do wiadomości, jak wygląda popularność Battlefield Premium na poszczególnych platformach sprzętowych.
Battlefield Premium zapewnia dostęp do dwóch już wydanych oraz trzech nadchodzących dodatków DLC do gry Battlefield 3 (z dwutygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do pozostałych graczy). Użytkownicy usługi otrzymują również specjalne eventy (np. weekendy z podwójnym doświadczeniem) oraz filmy instruktażowe. Oprócz tego gracze decydujący się na konto Premium mogą liczyć na ekskluzywne bronie, kamuflaże, czy nieśmiertelniki. Cena sugerowana Battlefield Premium wynosi 179 złotych lub 4000 punktów Microsoftu, a opłata jest jednorazowa.
Battlefield 3 to kolejna odsłona jednej z najbardziej popularnych pierwszoosobowych strzelanin na rynku. Dzieło studia EA DICE zadebiutowało pod koniec października ubiegłego roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. Firma Electronic Arts niedawno potwierdziła, że kolejnym wydaniem serii będzie Battlefield 4 – premiera gry odbędzie się najwcześniej pod koniec 2013 roku.