autor: Radosław Grabowski
Unreal Engine 3.0 zdecydowanie nie dla Wii
Doskonale wiemy, że konsola Wii radzi sobie z technologią Unreal Engine drugiej generacji – widać to chociażby w Red Steel. Niemal dokładnie rok temu nieoficjalnie informowano, iż ku wspomnianej platformie, znanej jeszcze wtedy pod kodową nazwą Revolution, zmierza trzecia inkarnacja UE. Później Mark Rein z firmy Epic Games powątpiewał w możliwości "Rewolucji", a teraz jest już pewien swoich racji.
Doskonale wiemy, że konsola Wii radzi sobie z technologią Unreal Engine drugiej generacji – widać to chociażby w Red Steel. Niemal dokładnie rok temu nieoficjalnie informowano, iż ku wspomnianej platformie, znanej jeszcze wtedy pod kodową nazwą Revolution, zmierza trzecia inkarnacja UE. Później Mark Rein z firmy Epic Games powątpiewał w możliwości "Rewolucji", a teraz jest już pewien swoich racji.
Unreal Engine 3.0 to silnik, zaprojektowany z myślą o grafice nowej generacji, wyświetlanej w standardzie HD. Tymczasem Wii nie przystaje według Reina do tego modelu i właśnie dlatego owa stacjonarna konsola ze stajni Nintendo nie doczeka się takiej oprawy wizualnej, jak w przypadku Gears of War, Unreal Tournament 3 i Mass Effect.