Unearthing Mars - nowy zwiastun gry VR. Projekt zawita także na pecety
Zespół Winking Entertainment wypuścił nowy zwiastun Unearthing Mars, czyli przygodowej gry akcji opowiadającej o wyprawie na tytułową Czerwoną Planetę. Ponadto dowiedzieliśmy się, że poza wersją na PlayStation VR w planach jest także wydanie pecetowe.
Studio Winking Entertainment wypuściło nowy zwiastun przygodowej gry akcji Unearthing Mars. Projekt zmierza na PlayStation VR i zadebiutuje w azjatyckim PlayStation Store 19 stycznia 2017 roku. Na razie nie wiemy, kiedy produkcja udostępniona zostanie w Europie.
UNEARTHING MARS W SKRÓCIE:
- Deweloper: Winking Entertainment.
- Gatunek: przygodowa gra akcji.
- Platformy: PS4, PC.
- Data premiery: 19 stycznia 2017 r. (Azja, PS4)
Co ciekawe, do tej pory projekt zapowiadany był jako zmierzający wyłącznie na konsolę firmy Sony. Jak dowiedział się jednak niemiecki serwis PC Games, w planach jest również wersja pecetowa. Ukaże się ona w późniejszym terminie i będzie obsługiwała Oculus Rift oraz HTC Vive.
Akcja toczyć się będzie w niedalekiej przyszłości. Gra opowie historię grupy astronautów, którzy na pokładzie krążownika Sentra zostają wysłani na Marsa. Ich misją będzie odzyskanie szczątków rozbitej na powierzchni planety sondy odkrywczej Phobos. Na miejscu bohaterowie odkryją pozostałości obcej cywilizacji, które ulegną aktywacji po kontakcie z ludzkością.
Unearthing Mars zapowiadane jest jako przygodowa gra akcji, która zaoferuje dużą różnorodność wyzwań. Podczas zabawy gracze będą musieli m.in. poradzić sobie z obsługą kilku pojazdów, w tym lądownika oraz łazika. Nie zabraknie także sekcji strzelankowych oraz rozwiązywania zagadek logicznych.
Początkowe etapy kampanii mają realistycznie odtwarzać to, jak mogłaby wyglądać załogowa misja na Marsa. Potem gra podkręci elementy fantastyczne, pozwalając nam zwiedzić struktury obcej cywilizacji oraz zmierzyć się z pozostawionymi przez nią maszynami bojowymi.
Unearthing Mars wykorzysta silnik Unreal Engine 4 i powstaje wyłącznie z myślą o technologii wirtualnej rzeczywistości. Autorzy nie mają obecnie planów opracowania wersji, które nie wymagałaby urządzeń VR.