Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 grudnia 2005, 10:25

Udostępniono wersję alfa gry 007: GoldenEye Source

Tworzona przez grupę amatorów modyfikacja gry Half-Life 2 o nazwie 007: GoldenEye Source, doczekała się wersji alfa! Już teraz każdy z Was może sprawdzić jak sprawuje się przeróbka popularnego programu w silniku Source, o ile oczywiście ściągnie niezbędny do tego celu plik i uruchomi go w środowisku ubiegłorocznego hitu rodem z Valve Software.

Tworzona przez grupę amatorów modyfikacja gry Half-Life 2 o nazwie 007: GoldenEye Source, doczekała się wersji alfa! Już teraz każdy z Was może sprawdzić jak sprawuje się przeróbka popularnego programu w silniku Source, o ile oczywiście ściągnie niezbędny do tego celu plik i uruchomi go w środowisku ubiegłorocznego hitu rodem z Valve Software.

Udostępniono wersję alfa gry 007: GoldenEye Source - ilustracja #1

O modyfikacji 007: GoldenEye Source po raz pierwszy wspominaliśmy we wrześniu bieżącego roku. Wówczas trwały jeszcze zaawansowane testy, ich efekt możemy podziwiać w udostępnionej wersji alfa. Nie oznacza to oczywiście końca wszystkich prac związanych z produkcją gry. Autorzy na łamach oficjalnej strony internetowej przewidują, że kolejna wersja – tym razem beta – ukaże się dopiero we wrześniu przyszłego roku.

Udostępniono wersję alfa gry 007: GoldenEye Source - ilustracja #2

007: GoldenEye zadebiutował 25 sierpnia 1997 roku. Gra została przygotowana z myślą o konsoli Nintendo 64 i okazała się wielkim sukcesem firmy Rare. Program zebrał fantastyczne recenzje na łamach periodyków poświęconych elektronicznej rozrywce. Średnia ocen na podstawie danych udostępnionych przez serwis Game Rankings kształtuje się na poziomie 95%. Gra pozwala wcielić się nam w rolę agenta Jej Królewskiej Mości – Jamesa Bonda. Jest to strzelanina osadzona w perspektywie pierwszej osoby, w której nie tylko liczy się refleks – od czasu do czasu trzeba będzie solidnie pomyśleć.

Więcej informacji na temat projektu znajdziesz na oficjalnej stronie 007: GoldenEye Source.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej