Udostępniono do pobrania demo Top Gun: Combat Zones
Firma Titus Software udostępniła dziś w nocy wersję demonstracyjną strzelanki zatytułowanej „Top Gun: Combat Zones” (dostępna w naszym dziale Pliki). Jest to tytuł bazujący na znanym przeboju filmowym z przełomu lat 80/90 z Tomem Cruisem w roli głównej, pt. „Top Gun”. Grę wydano już na konsolach Sony PlayStation 2 oraz Nintendo GameCube i co ciekawe, do dziś nie wspominano o jej PeCetowej wersji - nawet strona oficjalna nadal nie zawiera informacji na ten temat.
Firma Titus Software udostępniła dziś w nocy wersję demonstracyjną strzelanki zatytułowanej „Top Gun: Combat Zones” (dostępna w naszym dziale Pliki). Jest to tytuł bazujący na znanym przeboju filmowym z przełomu lat 80/90 z Tomem Cruisem w roli głównej, pt. „Top Gun”. Grę wydano już na konsolach Sony PlayStation 2 oraz Nintendo GameCube i co ciekawe, do dziś nie wspominano o jej PeCetowej wersji - nawet strona oficjalna nadal nie zawiera informacji na ten temat.
W „Top Gun: Combat Zones” stajemy się pilotem amerykańskiego samolotu myśliwskiego, przed którym stoi 36 różnorodnych zadań bojowych do wykonania, umiejscowionych w trzech różnych okresach czasowych. Jest to gra czysto zręcznościowa (Arcade/Action) dlatego też, nie uświadczymy tu żadnego realistycznego modelu sterowania, zaawansowanego silnika fizycznego, czy wysokiego A.I. komputerowych przeciwników, tylko wartką akcję, dziesiątki wrogów do strącenia i wysadzenia.
Akcja przedstawiona jest w trójwymiarowej grafice, a misje bojowe rozgrywają się w czterech różnych lokacjach: Południowo-wschodnia Azja, Zatoka Perska, Koło Podbiegunowe, Baza Miramar, w odmiennych otoczeniach: nad pustyniami, nad morzem, na terenach polarnych czy też silnie zurbanizowanych. W nasze ręce oddano trzy podstawowe maszyny F-14, F-18, F-22 oraz pięć ukrytych, „bonusowych” samolotów. Po wykonaniu każdego zadania możemy obejrzeć jego przebieg dzięki funkcji „Replay”. Istnieje też możliwość tworzenia unikalnych misji w trybie gry „Quickstart mode”, gdzie wybieramy samolot, typ terenu, stopień trudności i rodzaj przeciwników.