Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 sierpnia 2004, 15:59

UbiSoft wydawcą Obscure: Learn About Fear

Obscure: Learn Abort Fear, gra z gatunku „survival horror”, którą po raz pierwszy anonsowaliśmy ponad rok temu, doczekała się wreszcie globalnego wydawcy. Co prawda produkt firmy Hydravision Entertainment już od dawna jest w kręgu zainteresowań Microids, ale jak przed kilkoma dniami poinformował koncern UbiSoft, także i on postanowił się przyłączyć do działalności dystrybucyjnej.

Obscure: Learn Abort Fear, gra z gatunku „survival horror”, którą po raz pierwszy anonsowaliśmy ponad rok temu, doczekała się wreszcie globalnego wydawcy. Co prawda produkt firmy Hydravision Entertainment już od dawna jest w kręgu zainteresowań Microids, ale jak przed kilkoma dniami poinformował koncern UbiSoft, także i on postanowił się przyłączyć do działalności dystrybucyjnej.

Obscure: Learn Abort Fear (w Stanach Zjednoczonych znana jako Mortifilia) to przygodowa gra akcji zrealizowana w konwencji „survival horroru”, przypominająca do pewnego stopnia takie produkcje jak Silent Hill. Fabuła gry opowiada o piątce nastolatków uczęszczających na co dzień do prywatnej amerykańskiej szkoły wyższej o wieloletniej tradycji. Usiłują się oni dowiedzieć, co kryje się za dziwnymi wydarzeniami, jakie ostatnio mają miejsce w tej szkole oraz co się stało z Kennym, najpopularniejszym uczniem, który nagle zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Na skutek prowadzonego dochodzenia bohaterowie uwięzieni zostają na terenie uczelni, a co gorsza, przeobraża się ona ze spokojnej placówki oświatowej w prawdziwe piekło, pełne monstrów czyhających na ich życie. W związku z takim obrotem spraw gracz musi pomóc uwięzionym uczniom przeżyć, a przy okazji rozwiązać zagadkę, którą skrywają szkolne mury.

Obscure: Learn Abort Fear trafi na półki sklepowe już we wrześniu. Gra będzie dostępna zarówno na PC jak i konsole (PlayStation i Xbox). Więcej informacji na temat programu znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej