autor: Szymon Liebert
Ubisoft rozdaje gry za pół darmo na Steamie
Ubisoft postanowił rozdać kilka swoich gier w bardzo atrakcyjnych cenach. Oczywiście na Steamie, który znany jest z cotygodniowych promocji zawsze trafiających do pewnej grupy fanów. Tym razem zaprezentowano ciekawą formę upustów. Każdego kolejnego dnia tego tygodnia dany tytuł wyprodukowany lub wydany przez francuską firmę będzie dostępny dokładnie za połowę normalnej ceny.
Ubisoft postanowił rozdać kilka swoich gier w bardzo atrakcyjnych cenach. Oczywiście na Steamie, który znany jest z cotygodniowych promocji zawsze trafiających do pewnej grupy fanów. Tym razem zaprezentowano ciekawą formę upustów. Każdego kolejnego dnia tego tygodnia dany tytuł wyprodukowany lub wydany przez francuską firmę będzie dostępny dokładnie za połowę normalnej ceny.
Dzień wczorajszy, czyli poniedziałek, należał do Assassin’s Creeda, którego jeszcze teraz można kupić za niecałe 15 euro (mniej więcej 65 złotych). Jest to więc cena raczej atrakcyjna także dla polskich użytkowników, nawet mimo niekorzystnych warunków walutowych. Zakup w usłudze Steam oczywiście wymaga późniejszego ściągnięcia produktu na dysk.
To naturalnie tylko początek promocji, bo czeka nas jeszcze kilka 50% obniżek cen. Na razie jednak nie wiadomo, jakie dzieła firmy Ubisoft zostaną wzięte pod uwagę w kolejnych dniach. Następne z nich zostaną ujawnione już niedługo. Na stronie wydawcy na Steamie pojawiła się też informacja o pewnej weekendowej akcji promocyjnej i marketingowej, której szczegóły nie zostały jednak jeszcze ujawnione.
Oczywiście możemy już teraz domyślać się, które tytuły będzie można kupić za pół ceny. Wśród nowszych produkcji Ubisoftu dostępnych na Steamie figurują takie pozycje, jak: Tom Clancy’s H.A.W.X. i EndWar, World In Conflict, Grey’s Anatotomy: The Video Game, Prince of Persia, Shaun White Snowboarding, Far Cry 2, Brothers in Arms: Hell’s Highway. W przypadku weekendowej promocji może zobaczymy pakiet starszych, tańszych dzieł, chociaż to tylko i wyłącznie jedna z możliwości.
Oprócz tych prawdopodobnych nazw potencjalnym kandydatem do stania się częścią promocji jest The Wheelman, który swoją premierę w usłudze ma 26 marca, a więc w najbliższy czwartek. Być może Ubisoft będzie chciał w ten sposób zachęcać do zakupu tego przejętego od firmy Midway dzieła. Grę mogliśmy już wypróbować jakiś czas temu dzięki udostępnionej wersji demonstracyjnej.