Ubisoft ogłosił porażkę XDefiant. Firma zwalnia pracowników i zamyka studia
Jeszcze kilka miesięcy temu ogłaszali sukces i byli na tyle pyszni że jak ktoś zgłaszał swoje obiekcje wobec stanu technicznego produktu to w odpowiedzi na twitterku pojawiały sie teksty ekipy dowodzącej typu "Go play something else" no i ludzie poszli.
Ubi ostatnio działa jako odwrócony Midas branży gier, czego się nie dotkną to zamienia się w gówno.
Może jednak jest jeszcze nadzieja w tej branży, skoro gracze zaczęli głosować portfelem i uwalają takie generyczne gry-usługi jak właśnie XDefiant, Concord albo inne śmieciowe tytuły, wpychające nam do gardeł DEI. Nadzieja jeszcze się tli.
Ale jak to? Przecież sieciowe strzelanki to żyła złota i samograj! Jedyne co trzeba zrobić, to tego nie schrzanić, a gracze będą walić drzwiami i oknami. To gry single player miały umierać, a nie sieciowe strzelanki i gry usługi.
Chcecie mi powiedzieć że tak gównianą, generyczną do granic możliwości strzelanke robiło prawie 300 osób? To żart? Chociaż 80% załogi to pewnie baśniowe stwory spod znaku DEI
Prawie 300 zostanie zwolnionych. Łącznie nad grą pracowało 500 albo i więcej osób.
Też tego sobie nie umiem wyobrazić czemu przy tego typu grach robi tyle osób. Chyba że wliczają też sprzątaczy biura i tych od przestawiania mebli.
Jeszcze kilka miesięcy temu ogłaszali sukces i byli na tyle pyszni że jak ktoś zgłaszał swoje obiekcje wobec stanu technicznego produktu to w odpowiedzi na twitterku pojawiały sie teksty ekipy dowodzącej typu "Go play something else" no i ludzie poszli.
Dosyć mnie to zaskoczyło. Można wiele pisać o Ubisofcie, ale mimo wszystko słynęli z tego, że jednak starają się walczyć o swoje sieciowe tytuły. Rainbow Six Siege, For Honor, nawet Skull and Bones. A tutaj? Pół roku i gasimy światło.
wlasnie tak w kratke, Szczesliwy.Panie.
na kazdy przypadek, w ktorym wyciagali gre na prosta przypadal jakis, w ktorym grzebali gre dosc szybko.
ostatni jaki pamietam to tez Rainbow Six, ale Extraction. chyba tez Hyper Scape sie lapie.
Skull and Bones jest martwe niemal od samego początku, a ubi nie ogłasza porażki tylko dlatego, żeby nie dobić inwestorów. Pewnie info pojawi się w przyszłym roku i to wcale nie w jego drugiej połowie.
Desynchronizacja serwerów
Nierejestrowanie trafień
Zakichane skoczki
Co tu mogło się nie udać?
Zapomniałeś o najważniejszym: aimbot przy graniu padem, który totalnie wypaczył sens grania. Ludzie z kd 2.0 - 4.0 grający mysz vs mysz chcieli pograć w rankingu a tam tylko cross i nagle z kd 2.0 - 4.0 mieli 0,2 - 0,4. No wcale aim assist nie daje przewagi. Muhahahhaahaaa. Najlepsze było to że ten aim assist w xdewiancie jest tak silny że trafiasz nawet wtedy gdy nie powienieneś mieć prawa trafić bo pociski z pistoletu czy pm nie powinny w ogóle dolecieć do celu. Że nie wspomnę o tym co się dzieje gdy grasz snajperką. 100% celności niezależnie od tego czy w ogóle celownik był na wrogu w momencie strzału. Zaczęli więc snajperki nerfić, ale te nerfy uniemożliwiły granie snajperką za pomocą myszy.
Oby więcej i szybciej padały generyczne gry usługi. Nowe pokolenie graczy nie jest tym, które utrzyma się na dłużej przy jednym tytule (w szczególności, gdy chcą do nich trafić) przy tak ogromnej bazie gier, które są dostępne. Jeżeli chcą na tym zarabiać powinni tworzyć grę w klasyczny sposób możliwą do gry solo/multi + do tego otoczka gry usługi, gdzie ewentualne wyłączenie serwerów nie spowoduje wyłączania gry całkowicie.
Ubi ostatnio działa jako odwrócony Midas branży gier, czego się nie dotkną to zamienia się w gówno.
Może jednak jest jeszcze nadzieja w tej branży, skoro gracze zaczęli głosować portfelem i uwalają takie generyczne gry-usługi jak właśnie XDefiant, Concord albo inne śmieciowe tytuły, wpychające nam do gardeł DEI. Nadzieja jeszcze się tli.
Przy ostatnim Prince Of Persia szefostwo niewiele się wpieprzało i wyszła jedna z najlepszych gier obecnego roku.
Może, tylko dwie ostatnie części Prince of Persia maja niewiele wspólnego z prawdziwą serią tej gry. To zwykłe platformówki na które patrzysz z boku i poruszasz się tylko w dwóch kierunkach.
Ja mówię o restarcie serii, czyli od momentu pojawienia się Sands of Time. Prince of Persia 1 i 2 to dla większości tutaj prehistoria.
Ale jak to? Przecież sieciowe strzelanki to żyła złota i samograj! Jedyne co trzeba zrobić, to tego nie schrzanić, a gracze będą walić drzwiami i oknami. To gry single player miały umierać, a nie sieciowe strzelanki i gry usługi.
Jedyne co trzeba zrobić, to tego nie schrzanić
Za duże masz wymagania od ubisoftu oni potrafią schrzanić podstawy w swoich grach xD
Ubikacja. Mama chyba nie uczyła że się klapę opuszcza gdy się wodę spuszcza.
W Ubi to sukces za sukcesem widzę haha
A kiedy Ubiszrot ogłosi porażkę siebie samego jako studia i się zamknie? Bo z tym cyrkiem jak i z takim SZADOŁS, które robią podobno "juniory" to nie za dobrze im idzie jak na razie. Oczywiście większość to pewnie juniory woke jak nie wszyscy, bo przecież nawet w studiach tworzących gry muszo być parytety i każdy musi być i najlepiej to wszystkich po równo.
Wszystkich po równo, a że wyjdzie z gry g0vvn0 no to trudno.
Najpierw Star Wars OUWLATZ teraz to, jeszcze wcześniej XDefiant XD.
Gdyby im zależało na tej firmie, to by wzięli gości od Black Flaga i innych starszych odsłon i by AC wróciło zajebiste. Ale nie, bo pewnie trzeba ograniczać zatrudnienie, bo kasy nie ma, ale jednocześnie trzeba nowoczesnych przyjmować więc starych doświadczonych się wywala i takie są skutki.
Jak to co będzie następne. Assassin's Creed: Shadows jest w kolejce. Gracze nie o takiego Assassina walczyli, a ci co zarządzają tym i tak swoje. Jak to im nie wypali to już nie wstaną. Jedynie co im może pomóc to powymienianie wszystkich prezesów itd. i może uratują jeszcze firmę, a tak to papa.
Pisałem kilka miesięcy temu, że fałszują dane w stylu Disneya aby ratować ten tytuł podając liczbę graczy która niby grała w ten gówno tytuł.
Przecież jedno nie wyklucza drugiego. Gra mogła mieć początkowo duże zainteresowanie, a następnie mieć gigantyczny odpływ ludzi (z przeróżnych powodów).
Takie zjawisko w grach multi pojawia się co jakiś czas od tak dawna, że aż nie wierzę, że wyskakujesz tutaj z kolejną swoją teorią spiskową.
Trochę szkoda, fajnie się w to grało i pomysł żeby wrzucać różne frakcje i mapy z gier Ubisoftu miał potencjał, ale grę przekładano zbyt długo przez co zainteresowanie spadało, a jak już ją w końcu wydali to gra miała nadal sporo problemów, mogli spróbować grę wrzucić na steama przed ogłoszeniem zamknięcia przy premierze jakiegoś większego update, ale teraz gry F2P będą miały dosłownie wysryw premier, Delta Force, POE2, Marvel Rivals za które mocno trzymam kciuki, UFL i coś pewnie jeszcze co pominąłem, więc XDefiant by teraz bez echa przeszedł.
Może to w końcu Ubi czegoś nauczy, skasowali zapowiedziany Battle Royale w świecie Ghost Recona, skasowali darmowe Division, teraz zamykają to, 2-3 lata temu zamknęli ten Battle Royale Hyper Scape bodajże? wydali też tą śmieszną grę z kulkami w którą pewnie nikt już nie gra, nie wiem jak się trzyma ta ich gra z rolkami, bo Trackmania to od zawsze niszowy fanbase miała więc pewnie ktoś tam w to gra
Nie można im odmówić dobrego wsparcia bo ciągle takie For Honor czy Riders Republic wspierają, a pewnie mało kto w to gra, ale aktualizacje są ciągle z nowym contentem, na ich miejscu skupił bym się teraz bardziej na dowiezieniu lepszych doświadczeń singleplayer, bo i z tym ostatnio mają ciężko, może zabrzmi to śmiesznie, ale strasznie tęsknię za ubisoftem z ery PS3 i początków ery PS4, dużo ludzi hejtowało takie gry jak FC Primal, Watch Dogs 2 czy Syndicate, a ja bym kurde chciał zobaczyć ubisoft w takiej formie, bo o formie z czasów ery PS2 i początków PS3 to nie ma co mówić.
Ta gra akurat była spoko, tylko nikt nie wiedział, że istnieje, bo Ubisoft wymusza swój program, którego nikt nie używa.
Jakby to było na Steamie, to chętnych graczy byłoby mnóstwo.
Zamiast przenieść grę wolą zwolnić wszystkich pracowników... Totalne marnotrastwo czasu i pieniędzy.
Jakby to było na Steamie, to chętnych graczy byłoby mnóstwo
Tak, bo wasz mityczny Steam to uratuję wszystko. Jak wydam gównogrę na Steamie to sam fakt wydania jej na tej platformie sprawi, że zarobię miliony?
Tak, bo wasz mityczny Steam to uratuję wszystko.
Apex od EA uratował.
Mówiłem, że za długi tytuł dali tej grze, powinni skrócić z XDefiant do xD
Ciekawe kiedy zamkną Skulls&Bones,w zasadzie poza Rainbow Six Siege to każda ich sieciówke pewnie czeka ten los
Zaskoczyli mnie. Szkoda, bo gra fajna. Ale liczby pewnie nie kłamią
Ubi do każdej gry pakuje tryby sieciowe po czym po chwili wyłącza servery. Bardzo to zachęcające by zagrać. Tu zrobili gierkę na rok bez sensu.