autor: Radosław Grabowski
Ubi Soft Entertainment zmienia swoje rynkowe oblicze
Korporacja software’owa o nazwie Ubi Soft Entertainment powstała w drugiej połowie lat osiemdziesiątych XX wieku i aktualnie zajmuje trzecią lokatę wśród największych europejskich wydawców oprogramowania rozrywkowego (w przypadku rynku północnoamerykańskiego firma plasuje się na miejscu szóstym). Włodarze rzeczonego podmiotu gospodarczego postanowili dokonać teraz symbolicznej reorganizacji wewnętrznej, której wyrazem jest nowy znak graficzny.
Korporacja software’owa o nazwie Ubi Soft Entertainment powstała w drugiej połowie lat osiemdziesiątych XX wieku i aktualnie zajmuje trzecią lokatę wśród największych europejskich wydawców oprogramowania rozrywkowego (w przypadku rynku północnoamerykańskiego firma plasuje się na miejscu szóstym). Włodarze rzeczonego podmiotu gospodarczego postanowili dokonać teraz symbolicznej reorganizacji wewnętrznej, której wyrazem jest nowy znak graficzny.
Ujawnione właśnie logo przedstawia ponoć wizję przyszłych gier i precyzyjną kalkulację potrzeb każdego użytkownika. Przypomnijmy, że w licznym gronie produktów, opracowywanych obecnie w studiach omawianego koncernu, znajdują się m.in. takie tytuły jak: Far Cry, Lock On: Modern Air Combat, Prince of Persia: The Sands of Time, The Matrix Online oraz Tom Clancy’s Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
Więcej informacji: