autor: Łukasz Szliselman
Twórcy PayDay 2 o kryjówce gracza
Studio OVERKILL Software zdradziło kilka informacji dotyczących PayDay 2. Najnowszy film z dziennika dewelopera prezentuje funkcjonalność kryjówki gracza. Odwiedzając ją pomiędzy misjami będziemy mogli potrenować różne elementy rozgrywki.
- Baza wypadowa gracza
- Miejsce, w którym potrenujemy umiejętności przestępcze
- Pozwoli naocznie zorientować się postępach w grze (np. w skarbcu mają leżeć zrabowane pieniądze)
David Goldfarb ze studia OVERKILL Software raz jeszcze opowiedział o nadchodzącym wielkimi krokami PayDay 2. Krótki film z komentarzem wyjaśnia, czym charakteryzować się ma kryjówka gracza, czyli miejsce, do którego trafimy po każdym napadzie.
Twórcy zadbali, aby wizyty w kryjówce były czymś więcej niż nieciekawym przerywnikiem pomiędzy misjami. Łapiąc oddech po udanym skoku, będziemy mogli napawać się widokiem rosnącej ilości dolarów, ułożonych w równiutkie stosiki w naszym skarbcu. Pieniądze wydamy m.in. na nowy ekwipunek oraz elementy wystroju. Ale to nie wszystko. W kryjówce będziemy mogli na spokojnie poćwiczyć różne elementy rozgrywki – takie jak rozpruwanie zamków, wysadzanie sejfów, wyłączanie alarmów, czy strzelanie – zanim ruszymy do akcji. Znajdzie się tam sporo sprzętu i pomieszczeń treningowych, dzięki którym lepiej poznamy mechanikę gry, bez niepotrzebnego narażania misji na niepowodzenie.
PayDay 2 zadebiutuje w tym miesiącu w wersji na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Tytuł ma być nastawiony na rozgrywkę kooperacyjną. Podzieleni na różne klasy gracze będą współpracować ze sobą w czteroosobowych drużynach, by wykonywać zróżnicowane zadania o tematyce przestępczej – od napadów, po ochronę konwojów.