autor: Janusz Burda
Tropico - nowe informacje
Gathering of Developers udostępnił dzisiaj nowe informacje na temat budynków jakie będą występować w tworzonej przez PopTop Software grze strategicznej Tropico.
Gathering of Developers udostępnił dzisiaj nowe informacje na temat budynków jakie będą występować w tworzonej przez PopTop Software grze strategicznej Tropico.
W Tropico wcielamy się w rolę karaibskiego dyktatora i przejmujemy władzę na jednej z ubogich wysp archipelagu. W grze tej można będzie wybudować ponad 80 typów różnych budynków i struktur, poczynając na różnego typu hotelach i obiektach wypoczynkowych a na plantacjach bananów i cukru lub fabrykach cygar kończąc.
Dostępne budynki podzielone zostały na kilka kategorii: mieszkalne, przemysłowe, rolne, kopalnie, turystyczne, rządowe i handlowe i komunikacyjne
Rozmieszczając struktury należy pamiętać aby np. plantacje umiejscowić na żyznych, obfitujących w opady deszczu terenach a w okolicach fabryk nie zapomnieć o odpowiedniej liczbie mieszkań dla robotników, itp.
Do mniej przyjemnych i raczej niechcianych rodzajów budynków które będą powstawać samodzielnie w przypadku gdy gracz podejmować będzie niezbyt przemyślane decyzje zaliczyć można obozowiska rebeliantów, slumsy, itp.
Tropico wykorzystywać będzie zmodyfikowany engine graficzny zastosowany wcześniej w Railroad Tycoon 2, wykorzystujący akcelerację sprzętową i pozwalający na uzyskanie rozdzielczości od 640x480 do 1600x1200 z 8, 16 lub 32-bitowym kolorem.