Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Trailer GTA 6 przekracza kolejne granice, stając się dla graczy narzędziem do wywierania nacisku

24.04.2025 08:48
1
3
Tasdeadman
57
Generał

Ludzie są zmartwieni datą premiery gry z powodu nikłego marketingu.
Ale po co im długa kampania marketingowa, skoro brak tej kampanii wywołuje większy ruch niż konkurencyjne kampanie idące w setki milionów?

24.04.2025 09:08
2
odpowiedz
Assesor
12
Legionista

Nie potrzebują długiej kampanii marketingowej, miesiąc/dwa przed premierą, to nie to samo co z RDR 2 bo to było coś nowego dlatego na marketing wydano miliony a gta to bardziej znana marka i polityka jest inna na korzyść gta, ale w połowie maja powinno być coś wiadomo.

24.04.2025 09:13
jiker
😉
3
1
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Shadowdrop GTA 6, change my mind.

24.04.2025 09:18
baltazar1908
4
odpowiedz
baltazar1908
35
Konsul

koniec roku albo początek przyszłego najprędzej jak za 3 tygodnie dopiero drugi zwiastun w sieci.

24.04.2025 09:49
5
1
odpowiedz
robertoV
12
Konsul

Marka GTA w ogóle nie potrzebuje marketingu teraz. Jakby znienacka jutro była premiera mogę się założyć, że steam by muliłby jeszcze przez parę dobrych dni.

24.04.2025 11:46
Illuminackiretpalianinnajezdzcazdalekiegokosmosu
😂
6

GieTełA fans

24.04.2025 11:50
7
odpowiedz
Marv
38
Pretorianin

Niesamowicie ważna informacja...

24.04.2025 12:33
10
odpowiedz
1 odpowiedź
TraxPL
50
Konsul

Tasdeadman

Po za tym długa i droga kampania marketingowa to po prostu koszty, których w przypadku GTA6 nie muszą ponosić po prostu. Tu wystarczy trailer, prezentacja rozgrywki i można nawet shadow dropa zrobić i będzie głośniej niż o jakiejkolwiek grze. Gra i tak jest droga w produkcji więc oszczędności na marketingu byłyby rozsądne.

24.04.2025 14:49
10.1
Tasdeadman
57
Generał

To koszty niepotrzebne jak dla mnie a do tego samobójcze, gdy zaczynasz pokazywać grę, która na razie i tak jest tylko konceptem a do premiery może się znacznie zmienić.
Rockstar nie musi się bawić w takie rzeczy, ich tytuł generuje większy ruch tym, że NIE wypuściło trailera, niż całe kampanie innych tytułów.
Poza tym oni od dawna nie stosują tą taktykę, nawet GTA V dostało trailer 1 a dopiero rok później trailer 2 po którym ruszyła przedsprzedaż i reszta machiny marketingowej.
Ale tu ciekawostka, kampania miała trwać nie więcej niż 5 miesięcy, bo gra miała wyjść na wiosnę tylko zaliczyli obsuwę i premiera była na jesień, czyli ich największy - jak na tamten moment - tytuł ostatecznie dostał tylko 10 miesięcy marketingu i to też przypadkiem.

24.04.2025 20:07
baltazar1908
11
1
odpowiedz
baltazar1908
35
Konsul

będzie to będzie to sie zobaczy, jakoś nigdy fanem
tej gry nie byłem.

24.04.2025 21:32
12
odpowiedz
Friedman
26
Centurion

Społeczeństwo jarające się grą o patusach, gta, mma, dom z papieru, kibole, rap...

25.04.2025 03:01
13
odpowiedz
Benekchlebek
24
Senator

Bądź co bądź do tej pory nikomu nie udało się przebić bariery wyświetleń, jaki uzyskał trailer GTA 6. Przynajmniej w takim samym czasie, jaki minął od premiery trailera.

26.04.2025 01:28
14
odpowiedz
TheFrediPL
105
Generał

Ta gra wyszłaby jutro a i tak będzie największym sukcesem tego roku, zwiastuny nie są potrzebne.

26.04.2025 09:48
ProfesorXxx
😂
15
odpowiedz
ProfesorXxx
63
Konsul

Miliony ludzi mogą sobie wywierać nacisk a taki gigant jak Rockstar i tak ma to gdzieś, i tak zrobi swoje.

Wiadomość Trailer GTA 6 przekracza kolejne granice, stając się dla graczy narzędziem do wywierania nacisku