Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 kwietnia 2004, 11:06

Total Extreme Warfare 2004 - Nowy menadżer amerykańskich zapasów na rynku!

W dniu wczorajszym na rynku pojawił się nowy „menadżer”, firmowany przez .400 Software Studios. Tym razem jednak jego tematem przewodnim nie będzie piłka nożna ani żadna inna gra zespołowa, ale sport dla prawdziwych twardzieli –zapasy w stylu wolnym, znane pod nazwą wrestling.

W dniu wczorajszym na rynku pojawił się nowy „menadżer”, firmowany przez .400 Software Studios. Tym razem jednak jego tematem przewodnim nie będzie piłka nożna ani żadna inna gra zespołowa, ale sport dla prawdziwych twardzieli –zapasy w stylu wolnym, znane pod nazwą wrestling.

Total Extreme Warfare 2004, bo tak nazywa się ów produkt, pozwoli wcielić Ci się w rolę promotora, który z walk zapaśników musi wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy. Odbywa się to nie tylko poprzez organizowanie pojedynków w jednej ze stu lokacji rozsianych po całym globie, ale także marketingowych utarczkach z konkurencyjnymi firmami. Program oferuje 10 rodzajów promocji, bogate charakterystyki zapaśników, włączając to w nie tylko wagę czy wzrost, ale także np. umiejętność wypowiadania się w audycjach telewizyjnych. Oczywiście, jak na każdy porządny „menadżer” przystało, w grze aż roi się od rozmaitych statystyk, podsumowujących dokonania zapaśników na polu walki o mistrzowski tytuł czy też wyniki finansowe koncernu za ostatni rok.

Gra powinna być niezłym wyzwaniem zarówno dla samotnych graczy, jak i tych lubujących się w rozgrywkach multiplayer (maksymalnie czterech graczy). Zaawansowana inteligencja komputerowego przeciwnika pozwoli np. uniknąć sytuacji, w których najlepsi zapaśnicy będą wyprzedawani za grosze do konkurencyjnych firm.

 

Total Extreme Warfare 2004 - Nowy menadżer amerykańskich zapasów na rynku! - ilustracja #1
Total Extreme Warfare 2004 - Nowy menadżer amerykańskich zapasów na rynku! - ilustracja #2
Total Extreme Warfare 2004 - Nowy menadżer amerykańskich zapasów na rynku! - ilustracja #3

 

Więcej informacji na temat gry uzyskasz na jej oficjalnej stronie, które znajduje się w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej