autor: Łukasz Szliselman
Titanfall bez opóźnień na PC. Walki mechów nie tylko dla posiadaczy Windows 8
Wbrew powszechnym trendom Titanfall ukaże się w tym samym czasie w wersji na konsole z rodziny Xbox oraz na PC. Ponadto wydanie na komputery osobiste nie zostanie ograniczone do systemu Windows 8.
W przeciwieństwie do zwolenników konsol firmy Sony, pecetowi fani Titanfall nie mają powodów do zmartwień
Serwis Rock Paper Shotgun dowiedział się, że studio Respawn Entertainment nie przewiduje żadnych opóźnień pecetowej wersji Titanfall w stosunku do pozostałych wydań. A zatem gra ukaże się w Polsce 13 marca 2014 roku jednocześnie na PC, Xboksie 360 oraz Xboksie One.
Drugą dobrą wiadomością dla pecetowców jest informacja o wymaganiach systemowych gry. Titanfall nie będzie potrzebował do działania systemu operacyjnego Windows 8. Jako że tytuł zostanie wydany wyłącznie na platformach sprzętowych firmy Microsoft, obawy, że gigant z Redmond zdecyduje się ograniczyć dostępność pecetowej edycji produkcji do najnowszej wersji Windowsa były całkiem uzasadnione. W końcu na podobny krok firma ta zdecydowała się w wypadku innych „ekskluziwów” – Halo: Spartan Assault czy Project Spark. „Ósemka” dostała na wyłączność także najnowsze biblioteki DirectX – 11.1 oraz 11.2. Na szczęście w debiutancką produkcję Respawn Entartainment zagrają również posiadacze starszych wersji „Okienek”.
Titanfall to sieciowy FPS powstający w studiu Respawn Entertainment, założonym przez byłych szefów Infinity Ward (cykl Call of Duty) – Vince’a Zampellę i Jasona Westa. Gra pozwoli wziąć udział w drużynowych starciach superżołnierzy i mechów. Udostępnione do tej pory materiały zwiastują dużą swobodę w poruszaniu się oraz sporą różnorodność środków zagłady. Branża elektronicznej rozrywki pokłada w tej produkcji spore nadzieje – Titanfall zdobył tytuł gry targów E3, a także zrobił niemałe wrażenie na tegorocznym gamescomie.
- Graliśmy w Titanfall - kolosalnie dobry multiplayer na targach gamescom 2013
- Oficjalna strona gry Titanfall