Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 9 października 2015, 11:31

autor: Adrian Werner

The Walking Dead: No Man's Land - premiera strategii w świecie Żywych trupów

Na rynek trafiła gra The Walking Dead: No Man's Land, czyli mobilna turowa strategia osadzona w realiach znanych z serialu telewizyjnego Żywe trupy.

Mamy dobre wieści dla fanów marki Żywe trupy. W App Store właśnie zadebiutowała gra The Walking Dead: No Man's Land, czyli turowa strategia osadzona w uniwersum znanym z komiksów i seriali telewizyjnych.

Produkcja korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Obecnie Walking Dead: No Man's Land dostępne jest wyłącznie w wersji na system iOS i nie wiemy, czy twórcy, czyli ludzie ze studia Next Games, mają w planach opracowanie wydania na Androida.

Pod względem fabularnym gra jest oparta bardziej na serialach niż komiksach. Akcja toczy się oczywiście w świecie zniszczonym przez wybuch epidemii zombie, a my obejmujemy dowództwo nad grupą ocalałych, których wyszkolił sam Daryl Dixon.

Gra oferuje kampanię fabularną, pozwalającą toczyć walki z zombiakami w wielu lokacjach znanych z ekranu telewizyjnego. System bitewny rozgrywany jest w turach, a zabawa polega głównie na wypełnianiu misji, z których większość wymaga poradzenia sobie z hordami żywych trupów. Nasza grupa ocalałych potrafi jednak wyeliminować jedynie niewielkie grupy tych potworów. Sprowadzenie na siebie licznej hordy prawie zawsze zakończy się dla bohaterów tragicznie, dlatego omijanie martwiaków jest często mądrzejszą taktyką niż bezpośrednia konfrontacja.

Gra posiada także aspekt strategiczny w postaci rozbudowy i zarządzania bazą, czego dokonujemy pomiędzy misjami. W ramach tego trybu konstruujemy budynki, dysponujemy skromnymi zasobami oraz wydajemy rozkazy podwładnym. Ponadto musimy regularnie podejmować decyzje moralne, które mają istotny wpływ na skład i wyposażenie grup wysyłanych przez nas na misje.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej