The Medium - twórcy opowiadają o projektowaniu dwóch światów
Krakowskie studio Bloober Team opowiedziało o kulisach tworzenia oprawy wizualnej swojej najnowszej produkcji grozy - The Medium.
Nie tylko historia będzie fundamentem klimatu The Medium, ale również unikalny styl graficzny. Krakowska ekipa, tworząc swoje najnowsze dzieło, nie kieruje się jednym konkretnym konceptem artystycznym, lecz dwoma, bazując na zupełnie różniących się od siebie paletach kolorów. O wizualnych aspektach równoległych wymiarów w świecie The Medium opowiedzieli prosto zza kulis produkcji projektanci z Bloober Team, Damian Żukowski oraz Aneta Bielas.
Na filmiku polskiego studia przedstawiony został zamysł artystyczny, którym kierowali się twórcy. Dowiecie się z niego, dlaczego rzeczywisty wymiar mimo bycia bezpiecznym jest tak szary i oziębły, a kontrastujący z nim świat duchowy, okraszony ciepłymi barwami, pozostaje mroczny i przyprawia o gęsią skórkę nie tylko przez czyhające w nim zagrożenia.
Bez wątpienia obrany przez twórców styl nadaje The Medium niesamowitego klimatu, a sama produkcja, zbliżająca się już wielkimi krokami, może odznaczyć się na scenie opowieści grozy nie tylko za sprawą historii, klasycznej rozgrywki, ale również oprawy audiowizualnej. Miejmy nadzieję, że gra na premierę sprosta naszym oczekiwaniom.
Premiera gry The Medium już 28 stycznia bieżącego roku. Produkcja pojawi się na PC oraz konsolach Xbox Series X/S.
- Oficjalna strona twórców
- The Medium - 14 minut gameplayu z polskiego horroru
- Widzieliśmy grę The Medium - „Silent Hill z Krakowa” intryguje