Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 grudnia 2004, 12:41

The Matrix Online dopiero na wiosnę przyszłego roku

Przed kilkoma dniami namawialiśmy Was do wzięcia udziału w specjalnej promocji gry The Matrix Online, poprzez złożenie przedpremierowego zamówienia na jej zakup. Przy okazji podaliśmy do wiadomości datę premiery programu, która przewidziana była na miesiąc styczeń. Cóż, w chwili obecnej jest już ona nieaktualna.

Przed kilkoma dniami namawialiśmy Was do wzięcia udziału w specjalnej promocji gry The Matrix Online, poprzez złożenie przedpremierowego zamówienia na jej zakup. Przy okazji podaliśmy do wiadomości datę premiery programu, która przewidziana była na miesiąc styczeń. Cóż, w chwili obecnej jest już ona nieaktualna.

O zmianie daty premiery poinformował wczoraj koncern Warner Bros., odpowiadający za publikację gry na rynku. Oficjalnym powodem opóźnienia jest konieczność przedłużenia procesu beta-testów, tylko po to, aby The Matrix Online spełnił wszystkie pokładane w nim przez fanów nadzieje. Tym razem szefowie Warner Bros., nie ograniczyli się do konkretnego miesiąca twierdząc, iż gra ostatecznie zadebiutuje na rynku wiosną przyszłego roku. Kiedy dokładnie to nastąpi i czy nie jest to preludium do kolejnej „obsuwy” – nie wiadomo.

The Matrix Online to gra z gatunku MMOcRPG oparta na motywach słynnej kinowej trylogii autorstwa braci Wachowskich, stworzona w studiu Monolith Productions (naturalnie przy ścisłej współpracy z autorami filmu). Akcja opisywanej produkcji umiejscowiona została w całości w świecie „Matrycy” (nie mamy okazji odwiedzać „realnego świata”) i rozgrywa się po wydarzeniach, które opisują trzy filmy fabularne z serii Matrix. Tytuł ten umożliwia tysiącom graczy na wniknięcie do wirtualnego świata i uczestniczenie w wojnie pomiędzy ludźmi, którzy pragną uwolnić się spod jarzma maszyn oraz maszynami i ludźmi, którzy w obliczu dewastacji realnego świata, chcą pozostać w Matrixie.

Więcej informacji na temat The Matrix Online znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej