Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 listopada 2004, 08:25

The Logic Factory pracuje nad sequelem Ascendancy i grą o perypetiach strażaka

The Logic Factory – studio, które po kilku latach istnienia może pochwalić się zaledwie dwoma produkcjami (Ascendancy i The Tone Rebellion), zapowiedziało prace nad kolejnymi grami. Sequel Ascendancy i Fire (roboczy tytuł) skorzystają z opracowanego przez programistów TLF silnika o nazwie Hydra.

The Logic Factory – studio, które po kilku latach istnienia może pochwalić się zaledwie dwoma produkcjami (Ascendancy i The Tone Rebellion), zapowiedziało prace nad kolejnymi grami. Sequel Ascendancy i Fire (roboczy tytuł) skorzystają z opracowanego przez programistów TLF silnika o nazwie Hydra.

Ascendancy 2 to następca wydanej w 1995 roku gry strategicznej, nasuwającej wówczas słuszne skojarzenia z legendarnym Master of Orion, co nie przeszkodziło jej zdobyć sporą rzeszę zwolenników. Gracz wcielał się tam w przywódcę obcej rasy (swego rodzaju niespodzianką był brak ludzi) i za pomocą rozwiniętej myśli technicznej starał się „wymazać” przedstawicieli innych nacji z opanowywanej przez niego galaktyki. O samym sequelu wiadomo na razie niewiele. The Logic Factory koncentruje się głównie nad zachwalaniem strony wizualnej programu, który skorzysta z usług autorskiego silnika Hydra. W zapowiedzi prasowej, pracownicy studia podkreślają również chęć stworzenia fenomenalnej oprawy dźwiękowej – może to być trudne, jako że nawet po dziewięciu latach, muzyka w Ascendancy wydaje się być niedoścignionym wzorem a już na pewno jednym z najlepszych soundtracków w historii gier strategicznych na PC.

Drugi produkt, roboczo zatytułowany Fire, również skorzysta z usług silnika Hydra. O produkcie tym wiadomo jeszcze mniej niż w przypadku Ascendancy – pewne jest jedynie to, że wcielimy się w rolę strażaka i będziemy walczyć z ogniem.

The Logic Factory nie podaje żadnych, nawet przybliżonych terminów, kiedy obie gry miałyby zadebiutować na rynku. Postaramy się Wam przekazać więcej informacji, tak szybko jak będzie to możliwe.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej