Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 sierpnia 2020, 22:02

The Last of Us 2 otrzyma „permadeath” i brutalny poziom trudności

Lista trofeów The Last of Us: Part II wydłużyła się o dwie nowe pozycje. Ich opisy potwierdzają, że wkrótce gracze będą mogli znacząco utrudnić sobie rozgrywkę.

The Last of Us 2 otrzyma „permadeath” i brutalny poziom trudności - ilustracja #1
Drugie The Last of Us będzie trudniejsze po aktualizacji.

Fani The Last of Us zapewne zdążyli przejść świat drugiej odsłony wzdłuż i wszerz od czasu premiery gry w czerwcu. Jednak wkrótce może czekać na nich kolejne wyzwanie. Internauci zauważyli zmiany na liście trofeów The Last of Us: Part II, która dodała dwie pozycje z niezapowiedzianej aktualizacji. Zakładamy, że chodzi o uaktualnienie, bowiem studio Naughty Dog zapowiadało, iż dwójka nie otrzyma żadnych DLC.

Pierwsze z tych trofeów otrzymamy za ukończenie gry na poziomie Grounded. Tryb ten pojawił się w debiutanckiej odsłonie serii w ostatnim DLC i znacznie utrudniał rozgrywkę. Przeciwnicy stawali się o wiele bardziej zabójczy, gracze nie mogli korzystać z paru udogodnień (w tym łatwego namierzania wrogów i HUD), a świat był o wiele uboższy we wszelkie zasoby. Zapewne podobnie będzie w The Last of Us: Part II.

Jeśli jednak to wciąż będzie dla Was zbyt łatwe, studio Naughty Dog szykuje jeszcze jedno utrudnienie. Drugie z dodanych trofeów wspomina o permanentnej śmierci. Opis sugeruje, że nie będzie to osobny poziom trudności, lecz opcja, którą będziemy mogli włączyć na różnych „ustawieniach”. Na razie nie sposób powiedzieć coś więcej, ale aktualizacja trofeów wskazuje, że nie będziemy długo czekać na dalsze informacje.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej