Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 marca 2004, 17:15

Take 2 zapowiada na lato wydanie komputerowej wersji paintballa o nazwie Gotcha!

Biorąc pod uwagę ilość gier FPS, w których nieustannie mordujemy hordy nadciągających znienacka przeciwników, inicjatywa niemieckiej firmy Sixteen Tons Entertainment powinna być uważana za niekonwencjonalną. Nasi zachodni sąsiedzi postanowili bowiem stworzyć program, w którym śmiercionośne środki zagłady, zostają zastąpione przez pistolety na kulki z farbą. Chyba domyślacie się już o jaką zabawę tu chodzi...

Biorąc pod uwagę ilość gier FPS, w których nieustannie mordujemy hordy nadciągających znienacka przeciwników, inicjatywa niemieckiej firmy Sixteen Tons Entertainment powinna być uważana za niekonwencjonalną. Nasi zachodni sąsiedzi postanowili bowiem stworzyć program, w którym śmiercionośne środki zagłady, zostają zastąpione przez pistolety na kulki z farbą. Chyba domyślacie się już o jaką zabawę tu chodzi...

Gotcha! to program, który pozwoli Ci wybrać jednego spośród osiemnastu śmiałków i stanąć do walki o miano najlepszego zawodnika ligi paintballowej. Akcja rozgrywać będzie się w 12 lokacjach, rozsianych po całym świecie, do wyboru będzie tyleż samo broni. Gra oferuje ponadto tryb multiplayer, który tak jak w prawdziwym życiu, dostarczy zdecydowanie większych wrażeń. Konkurować ze sobą będzie można zarówno w sieciach lokalnych, jak i Internecie.

Take 2 Interactive obiecuje wydać Gotcha! w lecie tego roku na PC i Xbox. Poniżej znajdziecie kilka premierowych screenshotów.

 

Take 2 zapowiada na lato wydanie komputerowej wersji paintballa o nazwie Gotcha! - ilustracja #1
Take 2 zapowiada na lato wydanie komputerowej wersji paintballa o nazwie Gotcha! - ilustracja #2
Take 2 zapowiada na lato wydanie komputerowej wersji paintballa o nazwie Gotcha! - ilustracja #3

 

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej