futurebeat.pl News Tech Mobile Gaming Nauka Moto Rozrywka Promocje
Wiadomość sprzęt i soft 20 września 2020, 10:04

Tak może wyglądać interfejs PS5

Na podstawie wniosku patentowego Sony powstał fanowski projekt interfejsu PlayStation 5. Menu konsoli będzie rozwinięciem projektu z PS4.

Tak może wyglądać interfejs PS5 - ilustracja #1
Fanowski projekt interfejsu PS5 pokazuje, jak może wyglądać główne menu konsoli.
W SKRÓCIE:
  1. Opublikowano wniosek patentowy złożony przez Sony, który prezentuje interfejs PS5.
  2. Na bazie tego powstał fanowski koncept.

Od premiery PlayStation 5 dzieli nas kilka tygodni. Na ostatniej konferencji Sony zdradziło nam cenę i datę wypuszczenia konsoli na rynek. Nie wiemy jednak jeszcze o wielu rzeczach. Jedną z nich jest interfejs, który owiany jest tajemnicą. Dlatego fanowski koncept stworzony na bazie patentu złożonego przez Sony daje nam wgląd w to, jak może wyglądać menu PS5.

Tak może wyglądać interfejs PS5 - ilustracja #2
Projekt interfejsu powstał na bazie patentu złożonego przez Sony.

Interfejs PS5 najprawdopodobniej będzie rozwinięciem kafelków znanych z PlayStation 4. W lewym górnym rogu wyświetleni będą obecni na konsoli użytkownicy, ikonka listy znajomych oraz wiadomości. Poniżej zobaczymy duże kafle, prawdopodobnie zmieniające się zależnie od uruchomionego tytułu. Na samym dole wyświetlane w formie ikon będą zainstalowane na dysku konsoli gry. Wizję interfejsu możecie skonfrontować z oficjalnym patentem złożonym przez Sony, który znajdziecie poniżej.

Tak może wyglądać interfejs PS5 - ilustracja #3
Tak zaś prezentuje się patent dotyczący menu konsoli PlayStation 5.

Oczywiście do wizji artysty należy podejść z odpowiednim dystansem. Nie jest powiedziane, że złożony patent będzie w 100% odpowiadał produktowi końcowemu. Miejmy nadzieję, że Sony nie będzie zwlekać i wkrótce zobaczymy interfejs PlayStation 5.

  1. PlayStation 5 – strona oficjalna

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej