Nie uwierzę w nic, co Randy Pitchford prezentuje dopóki to nie wyjdzie.
Na moje oko to różnic w stosunku do Borderlands 2 jest niewiele. Lepsze cienie, obiekty reagujące na wiatr.
Fajnie że powoli hype sie zaczyna na B3. Akurat w tym stylu graficznym różnic za duzo nie widać, ale gdyby dołozyli możliwość niszczenia budynków., to już jakas wartośc dodana do tego co było.
Takie rysunkowe gówno wyglądało by tak samo na wersji 1 UE.
Z technologicznego punkty widzenia robi to spore wrażenie (chociaż i tak nie są to rzeczy, które wychwyci przeciętny gracz - bo stanowią tylko ułamek całości), jednak nie dokońca podoba mi się kierunek artystyczny. Wolałbym żeby B3 wizualnie było bardziej zbliżone do drugiej części.
Chociaż sam fakt, że otwarcie mówią o istnieniu borderlands 3, to dobra wiadomość.
Jakieś różnice wobec B2 są. Dodatkowe cieniowanie, oświetlenie i takie tam upiększanie. B2 ma i tak świetną grafikę, także nie wiem czy da się coś więcej wyciągnąć już z cel-shadingu.
Jak dla mnie mogliby wydać BL3 na silniku BL2. Gra i tak jest idealna. Parę dodatkowych postaci i map i tyle, podobnie jak w Prequelu i robię preorder.
No nie wiem, pewnie też uległbym emocjom, ale tak na chłodno oceniając, gdyby nie zmiana z niską grawitacją w Prequelu to powtarzalność zaczęłaby mocno dawać się we znaki... Niech dłubią przy tym nawet dłużej ale zaskoczą nas pozytywnie, jest tyle innych gier do ogrania w tym czasie.
A jest co robić w tym gatunku, np. pełna customizacja postaci (pancerze, hełmy itd które coś poza wyglądem dają jak w prawdziwym arpg-u), może jakieś losowo generowane etapy, drzewko umiejętności z nastawianiem na aktywne skille (już b1->b2 było krokiem w tym kierunku ale nadal niewielkim) itd.
Jak pokazali screena bez tych efektów to pierwsze co pomyślałem to „wygląda lepiej".
BTW. Tiny Tina podrosła i stała się grywalną postacią? To by było ciekawe, te papierowe ludziki które mieliśmy do wyboru w BL2 były najsłabszym punktem gry, nie mieli startu do tych z jedynki...
to nie tiny tina gdyż Ash Burch czyli osoba która podkładała pod tiny tinę głos już nie współpracuje z gearbox, tak samo jak jej brat który był głównym twórcą borderlands 2, trójkę robi zupełnie inna ekipa.