TressFX - newsy i ciekawostki

Deus Ex: Mankind Divided – pierwszy filmowy trailer. Gra korzysta z nowego silnika, DirectX 12 oraz technologii TressFX 3.0
Michał Kułakowski, 8 kwietnia 2015, 19:45
Twórcy Deus Ex: Mankind Divided opublikowali właśnie pierwszy filmowy trailer produkcji. Potwierdzili również, że gra korzystać będzie z możliwości zupełnie nowego silnika graficznego Dawn Engine, który zaoferuje wsparcie dla DriectX 12 oraz technologii TressFX 3.0.

Dynamic Fur od firmy Nvidia to teraz HairWorks. Z technologii skorzystają także posiadacze kart AMD
Kamil Zwijacz, 17 stycznia 2014, 13:34
Amerykański koncern Nvidia wyjawił nowe informacje dotyczące technologii HairWorks, odpowiedzialnej za realistyczną symulację włosów i sierści. Okazało się, że technika dostępna będzie nie tylko dla użytkowników GeForce'ów, lecz także konkurencyjnych kart grafiki. Efekty działania HairWorks można zobaczyć już dziś w PC-towej edycji gry Call of Duty: Ghosts.
Firmy AMD i Crystal Dynamics zapewniają jedne z najbardziej realistycznych doznań w grze Tomb Raider
Advanced Micro Devices, Inc. Press Release, 6 marca 2013, 09:14

Fotorealistyczne włosy w technologii TRESSFX – AMD odsłania wszystkie karty
Michał Marian, 26 lutego 2013, 14:05
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, firma AMD opublikowała dziś szczegółowe informacje na temat swojego najnowszego dzieła - TRESSFX. Twarzą nowej technologii została słynna Lara Croft, której to włosy jako pierwsze w historii przybiorą fotorealistyczną jakość.

TRESSFX - sposób AMD na fotorealistyczne włosy w grach
Przemysław Bartula, 25 lutego 2013, 12:13
Jesteśmy coraz bliżsi osiągnięcia fotorealistycznej grafiki w grach komputerowych. Kolejny krok ku długo wyczekiwanemu celowi zrobiło AMD, prezentując technologię o nazwie roboczej TRESSFX.