id Tech - newsy i ciekawostki

Wrath - strzelanka na silniku Quake zalicza pozytywny debiut na Steamie
Bartosz Świątek, 25 listopada 2019, 09:08
Pierwszoosobowa strzelanka Wrath: Aeon of Ruin od niezależnego studia KillPixel Games i firmy 3D Realms zadebiutowała w programie wczesnego dostępu Steam i zbiera świetne oceny od graczy. Tytuł został zaprojektowany w oldskulowym stylu i wykorzystuje drugą wersję silnika id Tech, w oparciu o którą stworzono oryginalnego Quake’a.

Doom – rozdzielczość 1080p oraz 60 klatek na sekundę na XOne i PS4
Michał Kułakowski, 25 lutego 2016, 20:50
Według zapewnień studia id Software, silnik id Tech 6 zapewni bezkonkurencyjną wydajność i jakość oprawy graficznej w grze Doom. Dzięki temu konsolowe wersje tytułu mają działać w rozdzielczości 1080p i zapewnić obraz wyświetlany z prędkością 60 klatek na sekundę.

Problemy Cryteka - do id Software przeszedł współtwórca silnika CryEngine
Kamil Zwijacz, 19 lipca 2014, 16:06
Tiago Sousa, wieloletni pracownik firmy Crytek, który przez 11 lat odpowiadał za rozwój technologii CryEngine, przeszedł do studia id Software. U nowego pracodawcy pomagać będzie przy silniku idTech 6 i kolejnej odsłonie serii strzelanek Doom.