Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

GDC - newsy i ciekawostki (2)

Bastion, The Elder Scrolls V: Skyrim, Portal 2 oraz Wiedźmin 2: Zabójcy Królów walczą o nagrody Game Developers Choice
Bastion, The Elder Scrolls V: Skyrim, Portal 2 oraz Wiedźmin 2: Zabójcy Królów walczą o nagrody Game Developers Choice

Mateusz Kądziołka, 6 stycznia 2012, 10:11

Organizatorzy dwunastej edycji Game Developers Choice Awards – konkursu, w którym profesjonaliści przyznają wyróżnienia najlepszym produkcjom mijającego roku – opublikowali w Sieci listę gier nominowanych do tych prestiżowych nagród branżowych.

Spiral Knights, Rift i FrontierVille w walce o nagrody Game Developers Choice Online Awards

Mateusz Kądziołka, 24 sierpnia 2011, 10:35

Organizatorzy konferencji GDC Online opublikowali w sieci listę tytułów nominowanych do nagród Game Developers Choice Online Awards przyznawanych najlepszym grom sieciowym. Wśród tegorocznych faworytów są Rift, Spiral Knights oraz FrontierVille.

GDC prawie na żywo - naGRAnie #14

Przemysław Zamęcki, 12 marca 2011, 19:16

Po raz czternasty (a właściwie piętnasty, jeśli liczyć odcinek zerowy) spotykamy się z Wami w naGRAniu, czyli cyklicznym podcaście serwisu gameplay.pl. Jednocześnie przepraszamy słuchaczy za tygodniową obsuwę, ale była ona spowodowana czynnikami niezależnymi od nas (prawdę mówiąc ode mnie, no, ale nie wnikajmy w szczegóły ;)

Wymieszajmy narrację i mechanikę - Kent Hudson na GDC11
Wymieszajmy narrację i mechanikę - Kent Hudson na GDC11

Krzysztof Gonciarz, 5 marca 2011, 07:41

Ciekawy wykład o pozytywnym wykorzystaniu mechaniki w narracji i narracji w mechanice.

GDC 2011: Thief 4 żyje
GDC 2011: Thief 4 żyje

Łukasz Malik, 5 marca 2011, 07:33

Thief 4 żyje, a w grze będzie użyty system GRAPS, który będzie dostosowywał muzykę do tego co się dzieje na ekranie. Niestety to tyle informacji, które mamy dla Was z GDC.

Cliff Bleszinski i kreatywna siła przebicia (GDC11)
Cliff Bleszinski i kreatywna siła przebicia (GDC11)

Krzysztof Gonciarz, 4 marca 2011, 11:17

Wykład o robieniu szumu wokół siebie.

Chris Crawford wspomina dawny świat gier komputerowych (GDC11)
Chris Crawford wspomina dawny świat gier komputerowych (GDC11)

Krzysztof Gonciarz, 4 marca 2011, 10:12

"Frodo nie rozwiązywał na skraju wulkanu zagadek, nie skakał i nie walczył z przeciwnikami!"

Satoru Iwata krytykuje AppStore, dostrzega problemy branży i wspomina jej historię (GDC 2011)
Satoru Iwata krytykuje AppStore, dostrzega problemy branży i wspomina jej historię (GDC 2011)

Krzysztof Gonciarz, 3 marca 2011, 07:25

Prezes Nintendo wygłosił najważniejszy wykład tegorocznego Game Developers Conference. Byliśmy tam i wysłuchaliśmy jego słów.

Mechanika społecznościowa wg Rapha Kostera
Mechanika społecznościowa wg Rapha Kostera

Krzysztof Gonciarz, 1 marca 2011, 09:40

Trudny wykład projektanta Ultimy Online zrelacjonowany prosto z GDC.

Fable III na PC  w 3D wygląda fenomenalnie
Fable III na PC w 3D wygląda fenomenalnie

Łukasz Malik, 1 marca 2011, 07:00

Na jednej z hal na GDC, znajduje się stoisko Microsoftu, na którym można pograć w pecetową wersję Fable III, podczas krótkiej zabawy udało mi się wyłapać kilka ciekawostek dotyczących wersji na PC.