autor: Tomasz Pyzioł
Szlifowanie Divine Divinity
Ku końcowi zbliżają się prace nad kolejną grą massive multiplayer online cRPG, Divine Divinity, zespołu Larian Studios. Obecnie trwają ostateczne poprawki kodu likwidujące poważniejsze błędy przed zapowiedzianą prezentacją na londyńskich targach ECTS, rozpoczynających się 2 września.
Ku końcowi zbliżają się prace nad kolejną grą massive multiplayer online cRPG, Divine Divinity, zespołu Larian Studios. Obecnie trwają ostateczne poprawki kodu likwidujące poważniejsze błędy przed zapowiedzianą prezentacją na londyńskich targach ECTS, rozpoczynających się 2 września.
Jak to zwykle bywa przy takich olbrzymich projektach, do zrobienia zostało jeszcze bardzo wiele. Przed wydaniem producent chce wprowadzić nieliniowy wątek fabularny, wciągający graczy w ciekawe wydarzenia, oraz pragnie ostatecznie dopracować ogromny wirtualny świat gry. Głównie z tych względów, ogólnoświatowy wydawca, którym jest niemiecki CDV Software, przesunął premierę Divine Divinity na koniec roku. Na targi ECTS przygotowane zostanie dostępne publicznie demo zawierające jeden epizod oraz będziemy mogli zobaczyć intro i trailer z gry.