SWAT: Urban Justice na silniku Unreala?
W najnowszym wydaniu magazynu Computer Gaming World opublikowano wywiad z panem Rodem Fungiem, byłym pracownikiem firmy Sierra, producentem czwartej gry z serii SWAT, obecnie pracującym dla firmy Microsoft, w oddziale zajmującym się konsolą Xbox. Zdradził on faktyczny powód przesunięcia premiery SWAT: Urban Justice na przyszły rok. Otóż, Sierra podjęła decyzję o zastosowaniu innego silnika graficznego w owej produkcji - mowa tu o doskonałym silniku Unreala pochodzącym z firmy Epic.
W najnowszym wydaniu magazynu Computer Gaming World opublikowano wywiad z panem Rodem Fungiem, byłym pracownikiem firmy Sierra, producentem czwartej gry z serii SWAT, obecnie pracującym dla firmy Microsoft, w oddziale zajmującym się konsolą Xbox. Zdradził on faktyczny powód przesunięcia premiery SWAT: Urban Justice na przyszły rok. Otóż, Sierra podjęła decyzję o zastosowaniu innego silnika graficznego w owej produkcji - mowa tu o doskonałym silniku Unreala pochodzącym z firmy Epic.
Aczkolwiek słowa pana Funga, z racji funkcji jaką pełnił w firmie Sierra, brzmią wiarygodnie, to Sierra nie wystosowała jeszcze oficjalnej informacji prasowej w tej sprawie i na razie tą rewelację należy traktować jak całkowicie nieoficjalną.
Szczegółowe informacje o SWAT: Urban Justice znajdziecie w Encyklopedii GRY-OnLine.