Supreme Ruler 2010 w "złocie"
Koncern Strategy First opublikował wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym ogłosił zakończenie prac nad Supreme Ruler 2010. Program osiągnął „złoty” status i powędrował do tłoczni. „Najwyższy czas” to jedyna słowa, jakie cisną się w tym momencie na usta. Produkt firmy Battlegoat powstawał aż pięć lat.
Koncern Strategy First opublikował wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym ogłosił zakończenie prac nad Supreme Ruler 2010. Program osiągnął „złoty” status i powędrował do tłoczni. „Najwyższy czas” to jedyna słowa, jakie cisną się w tym momencie na usta. Produkt firmy Battlegoat powstawał aż pięć lat.
Supreme Ruler 2010 to ogromnie rozbudowana produkcja, łącząca w sobie zarówno strategię wojskową, jak i symulację funkcjonowania świata oraz politykę, przy równoczesnym zastosowaniu zaawansowanej sztucznej inteligencji.
W grze przenosimy się do niedalekiej przyszłości, w której ONZ oraz inne dzisiejsze organizacje zostały rozwiązane, zostawiając miejsce dla jednej, znacznie potężniejszej frakcji zwanej „Światowy Rynek”. Stara się ona utrzymać pokój i harmonię na całej planecie składającej się teraz się z setek skłóconych i agresywnie nastawionych do siebie państw. Przystępując do zmagań, możemy wybrać jedno z nich i stanąć do walki o dominację nad światem.
W Supreme Ruler 2010 możemy skorzystać z dwóch wariantów rozgrywki, zarówno w czasie rzeczywistym, jak i z podziałem na tury. Siłą programu jest rozbudowany model ekonomiczny i polityczny, a także niezwykle bogaty tryb multiplayer, który pozwoli na jednoczesną rozgrywkę szesnastu osobom. Żywot gry z pewnością przedłuży edytor map i scenariuszy.
Supreme Ruler 2010 ukaże się na rynku 10 maja 2005 roku. Więcej informacji na temat gry znajdziesz w naszej Encyklopedii.