Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lutego 2017, 09:59

autor: Adrian Werner

Super Cloudbuilt - zapowiedziano remaster trójwymiarowej platformówki

Studio Coilworks i firma Double Eleven zapowiedziały Super Cloudbuilt, czyli remaster trójwymiarowej platformówki sprzed trzech lat. Gra zaoferuje ulepszenia grafiki, interfejsu oraz rozgrywki i ukaże się na PC, Xboksa One i PlayStation 4.

Wydana przed trzema laty trójwymiarowa platformówka CloudBuilt doczeka się remastera. Odświeżona wersja zatytułowana została Super Cloudbuilt i zadebiutuje latem tego roku. O ile pierwowzór trafił tylko na PC, tak nowe wydanie ukaże się zarówno na pecety, jak i konsole Xbox One oraz PlayStation 4.

SUPER CLOUDBUILT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Coilworks
  2. Wydawca: Double 11
  3. Gatunek: platformówka 3D
  4. Platformy: PC, PS4, XONE
  5. Data premiery: lato 2017 r.

Za opracowanie Super Cloudbuilt odpowiada szwedzkie studio Coilworks, czyli ten sam zespół, który wyprodukował pierwszą wersję gry. Została ona wydana jako tytuł niezależny, ale przy remasterze twórcy uzyskali wsparcie wydawcy w postaci firmy Double 11.

Super Cloudbuilt zawierać będzie podstawową wersję gry wraz ze wszystkimi DLC. Dostaniemy także ulepszoną grafikę i poprawiony interfejs. Autorzy nie zamierzają jednak ograniczać się do tych remasterowych standardów i zmodyfikują również rozgrywkę. Przez te trzy lata, jakie minęły od premiery pierwowzoru deweloperzy zyskali sporo doświadczenia, dzięki czemu zabawa ma być ciekawsza, bardziej różnorodna i oferować więcej głębi.

Zmianom nie ulegnie fabuła. Gra opowie więc historię młodej żołnierki imieniem Demi, która została ciężko ranna i przebywa w ośrodku mającym uleczyć nie tylko jej ciało, ale również psychikę. Większość akcji rozegra się wewnątrz umysłu bohaterki, a pokonywanie kolejnych wyzwań pomoże jej pogodzić się z traumatycznymi przeżyciami.

Demi będziemy obserwowali z kamery umieszczonej za jej plecami. Na przejście czeka zestaw abstrakcyjnych poziomów, składających się z zawieszonych w powietrzu różnorodnych ruin. Rozgrywka położy nacisk na sprawne wykorzystywanie systemu parkouru, pozwalającego biegać po ścianach oraz wykonywać dalekie skoki i różnorodne akrobacje. Wiele wyzwań wymagać będzie również posługiwania się bronią palną.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej