autor: Maciej Myrcha
Stwórz własną kampanię do Myth III
Pamiętam gdy kilka lat temu w moje ręce wpadła gra Myth, "zniknąłem" z tego świata na ładnych parę tygodni. Była ona niesamowicie grywalna a dzięki temu iż nie trzeba było zajmować się wątkiem ekonomicznym można było skupić się wyłącznie na walce. Z dumą patrzyłem na swoich łuczników weteranów, którzy kosili hordy wroga, co prawda zdarzały się małe wpadki, jak źle rzucony krasnoludzki granat, no ale walka toczyła się dalej. W serii pojawiły się jeszcze 2 gry oraz cała masa dodatków i modyfikacji tworzonych przez fanów. To właśnie narzędzia służące do modyfikacji istniejących rzeczy oraz tworzenia nowych sprawiły, iż legenda serii Myth trwa do dzisiaj. A piszę o tym dlatego, iż grupa fanatyków gier spod znaku Myth stworzyła narzędzie o nazwie Ballistic, dzięki któremu nasz Myth III może całkowicie zmienić swoje oblicze.
Pamiętam gdy kilka lat temu w moje ręce wpadła gra Myth, "zniknąłem" z tego świata na ładnych parę tygodni. Była ona niesamowicie grywalna a dzięki temu iż nie trzeba było zajmować się wątkiem ekonomicznym można było skupić się wyłącznie na walce. Z dumą patrzyłem na swoich łuczników weteranów, którzy kosili hordy wroga, co prawda zdarzały się małe wpadki, jak źle rzucony krasnoludzki granat, no ale walka toczyła się dalej. W serii pojawiły się jeszcze 2 gry oraz cała masa dodatków i modyfikacji tworzonych przez fanów. To właśnie narzędzia służące do modyfikacji istniejących rzeczy oraz tworzenia nowych sprawiły, iż legenda serii Myth trwa do dzisiaj. A piszę o tym dlatego, iż grupa fanatyków gier spod znaku Myth stworzyła narzędzie o nazwie Ballistic, dzięki któremu nasz Myth III może całkowicie zmienić swoje oblicze.
Ballistic oparty jest na kodzie źródłowym Vengeance, który został w 2003 roku udostępniony publicznie przez firmę Bungie, "ojców" Myth. Dzięki temu narzędziu w dość przystępny sposób możemy stworzyć własne kampanie, mapy, importować własne modele, scenerie oraz jednostki. Wszystkich chętnych zapraszam do pobrania tego pliku.