Street Fighter II: Hyper Fighting najlepiej sprzedającą się grą wchodzącą w skład Xbox Live Arcade
Firma Capcom ogłosiła, że jej najnowsza produkcja przeznaczona na konsolę Xbox 360 – Street Fighter II: Hyper Fighting – osiągnęła w przeciągu 24 godzin status najszybciej sprzedającej się gry wchodzącej w skład Xbox Live Arcade w historii tejże usługi.
Firma Capcom ogłosiła, że jej najnowsza produkcja przeznaczona na konsolę Xbox 360 – Street Fighter II: Hyper Fighting – osiągnęła w przeciągu 24 godzin status najszybciej sprzedającej się gry wchodzącej w skład Xbox Live Arcade w historii tejże usługi.
Premiera Street Fighter II: Hyper Fighting nastąpiła 2 sierpnia 2006 roku i możemy być pewni, że jej sprzedaż w trakcie drugiego dnia od startu również utrzymywała się na bardzo wysokim poziomie. Capcom nie zdecydował się niestety na ujawnienie jakichkolwiek liczb z nią związanych. Z opublikowanej kilkanaście godzin temu notatki prasowej można się jedynie dowiedzieć, że grę starają się pobrać kolejni gracze, liczeni tysiącach. Właścicielem własnej kopii Street Fighter II: Hyper Fighting można się stać po uiszczeniu opłaty w wysokości 800 punktów ($10).
Greg Canessa, główny menedżer Microsoftu ds. Xbox Live Arcade, nie jest zdziwiony popularnością, jaką zdobyła najnowsza gra Capcomu. „Fenomenalne osiągnięcie Street Fighter II: Hyper Fighting na Xbox Live Arcade nie jest niespodzianką. Była to w końcu jedna z najbardziej oczekiwanych gier tego lata w przypadku Xboxa 360”.
Street Fighter II: Hyper Fighting zawdzięcza z pewnością swój sukces nowemu trybowi online, przygotowanemu przez Capcom specjalnie na potrzeby tej wersji popularnej bijatyki. Nie można oczywiście bagatelizować niezwykle wyważonej opcji dla pojedynczego gracza, lecz to właśnie sieciowe pojedynki przyciągnęły do gry tak wielką rzeszę graczy.
Więcej informacji na temat Street Fighter II: Hyper Fighting uzyskacie przeglądając materiały zgromadzone w naszej Encyklopedii.