autor: Tomasz Pyzioł
Strategy First wydawcą Dragon Throne: Battle of Red Cliffs
Strategy First zamierza wydać grę Dragon Throne: Battle of Red Cliffs, nad którą pracuje chiński zespół Object Software. Gra będzie strategią czasu rzeczywistego z rozbudowanymi opcjami ekonomicznymi. Akcja przeniesie nas do starożytnego Imperium Chińskiego, w czasy panowania dynastii Han, kiedy to długotrwała wojna podzieliła państwo na trzy księstwa - Shu, Wei i Wu, rządzone przez trzech przywódców Liu Bei, Cao Cao i Sun Quan.
Strategy First zamierza wydać grę Dragon Throne: Battle of Red Cliffs, nad którą pracuje chiński zespół Object Software. Gra będzie strategią czasu rzeczywistego z rozbudowanymi opcjami ekonomicznymi. Akcja przeniesie nas do starożytnego Imperium Chińskiego, w czasy panowania dynastii Han, kiedy to długotrwała wojna podzieliła państwo na trzy księstwa - Shu, Wei i Wu, rządzone przez trzech przywódców Liu Bei, Cao Cao i Sun Quan.
Gracz wcieli się w rolę jednego z książąt, a jego zadaniem będzie zwycięstwo nad pozostałymi prowincjami i zjednoczenie Chin. Aby tego dokonać trzeba odpowiednio zarządzać rozwojem własnej krainy, budować siły zbrojne, odkrywać nowe technologie, a także ustanawiać strategiczne alianse. Mimo iż gra niezmiernie przypomina Three Kingdoms: Fate of the Dragon, wydaną w zeszłym roku przez Eidos, producent Dragon Throne zapowiada liczne innowacje. M.i. wprowadzony zostanie system wielu map, między którymi można się przełączać, mając bezpośredni dostęp do widoku pola bitwy lub poszczególnych misji. Inną innowacją będzie możliwość zmiany zawodu naszych ludzi, dzięki czemu, w razie potrzeby, łatwo można przekwalifikować naukowca na sierżanta i z powrotem. Rozbudowane drzewo wynalazków zawierać będzie ponad 100 różnych technologii, przystających historycznie do realiów okresu Trzech Królestw.