Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 października 2013, 09:00

autor: Adrian Werner

Strategia Defense Technica zadebiutuje 24 października

Firma Devolver Digital ogłosiła, że pecetowa strategia Defense Technica zadebiutuje 24 października. W planach jest również edycja na konsolę Xbox 360.

Specjalizująca się w wydawaniu gier twórców niezależnych firma Devolver Digital wypuściła nowy zwiastun strategii typu tower defense zatytułowanej Defense Technica. Jednocześnie ruszyła przedsprzedaż na serwisie Steam, w ramach której można nabyć tę produkcję za 11,19 euro (ok. 47 zł), czyli o 20% taniej niż wyniesie cena w dniu premiery.

  1. Defense Technica na serwisie Steam

Pecetowa wersja Defense Technica zadebiutuje 24 października. Przed końcem roku ukazać ma się również wersja na Xboksa 360. Na razie twórcy, czyli ludzie ze studia Kuno Interactive, nie są jeszcze w stanie podać dokładnej daty premiery wydania konsolowego.

Autorzy zachwalają swoje dzieło jako grę tower defense dla wymagających odbiorców, którym nie straszny jest wysoki poziom trudności. Zadaniem gracza będzie obrona rdzenia energetycznego bazy przez hordami potworów, których ciała wzmocnione zostaną licznymi elementami mechanicznymi. Dokonamy tego wznosząc wieżyczki strażnicze. W grze znajdziemy czterdzieści ich typów, podzielonych na osiem klas. Wszystkie modele będziemy mogli ulepszać i modyfikować, montując na nich dodatkowe części.

Istotną rolę podczas bitew ma odegrać trójwymiarowy charakter map. Poziomy będą mocno pofałdowane, co wpłynie zarówno na ruchy przeciwników, jak i sposób zachowania struktur defensywnych. W trakcie rozgrywki tereny mają ulegać drastycznym zmianom, co wymusi szybkie modyfikowanie planów obronnych. Wrogowie wyposażeni zostaną w moduł sztucznej inteligencji, który ma umożliwić im sprytne odnajdywanie alternatywnych ścieżek do celu. Pojawi się również dynamiczny system pogody, mocno wpływający na przebieg bitew.

Autorzy obiecują sporą różnorodność lokacji. W trakcie kampanii będziemy walczyli m.in. na ulicach futurystycznych miast, w ruinach podziemnych struktur oraz na powierzchniach lewitujących wysp i stacji orbitalnych. Podczas zabawy zmierzymy się z dziewięcioma typami wrogów podzielonych na trzy klasy. Każdy gatunek przeciwnika ma mieć inne mocne strony oraz słabe punkty.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej