Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 maja 2001, 07:35

Strategia czasu rzeczywistego w XVII-wiecznych pirackich klimatach - Fort Commander

Zastanówcie się ile razy dowodząc uzbrojoną po zęby jednostką piracką zdobywaliście nieszczęsne forty, przypuszczam, że liczba ta jest ogromna. A teraz zastanówcie się czy nie chcielibyście dla odmiany zamienić się rolami i objąć dowództwo nad oblężonym fortem. Jeżeli tak to zwrócicie swą uwagę na australijską firmę Zenith Studios, która powiadomiła, iż pracuje obecnie nad strategią czasu rzeczywistego Fort Commander – czyli czymś co umożliwi wam tą zmianę.

Zastanówcie się ile razy dowodząc uzbrojoną po zęby jednostką piracką zdobywaliście nieszczęsne forty, przypuszczam, że liczba ta jest ogromna. A teraz zastanówcie się czy nie chcielibyście dla odmiany zamienić się rolami i objąć dowództwo nad oblężonym fortem. Jeżeli tak to zwrócicie swą uwagę na australijską firmę Zenith Studios, która powiadomiła, iż pracuje obecnie nad strategią czasu rzeczywistego Fort Commander – czyli czymś co umożliwi wam tą zmianę.

Fort Commander przeniesie nas na Karaiby XVII wieku, gdzie będziemy mogli objąć stanowisko dowódcy fortu i pełnić wszystkie jego rzeczywiste obowiązki, między innymi: zająć się jego rozbudową, obroną, rekrutowaniem żołnierzy, gospodarowaniem zasobami oraz zaopatrywaniem okrętów.

Autorzy zaimplementowali w grze opcje rozwoju dzięki którym będziemy mogli tworzyć nowe rodzaje jednostek wojskowych oraz wytwarzać broń nowego typu. Każda postać ma posiadać swe własne charakterystyczne cechy i umiejętności, od których będzie zależała jej przydatność i skuteczność w danym zadaniu, a do największych ciekawostek tej produkcji należeć ma specjalny system dowodzenia, dzięki któremu nasze rozkazy mają za każdym razem przejść od źródła (nas) przez długą drogę różnych szczebli dowodzenia do odbiorcy. System ten ma gwarantować realność rozgrywki, dlatego też sytuacje, gdzie jeden z podoficerów polegnie w walce i nie przekaże podwładnym rozkazu (a skutki mogą być katastrofalne) mają być codziennością.

Oficjalna data wydania nie została jeszcze określona przez twórców, a zainteresowanych zapraszam na oficjalną stronę gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej