Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 sierpnia 2006, 07:26

Stranglehold zalicza opóźnienie

Jest już pewne, że rewelacje głoszone przez francuski serwis PlayStation France nie znajdą potwierdzenia w rzeczywistości. Nowy produkt firmy Midway Games o nazwie Stranglehold, który miał mieć premierę równo z konsolą PlayStation 3, nie zadebiutuje ani w listopadzie, ani w grudniu bieżącego roku.

Jest już pewne, że rewelacje głoszone przez francuski serwis PlayStation France nie znajdą potwierdzenia w rzeczywistości. Nowy produkt firmy Midway Games o nazwie Stranglehold, który miał mieć premierę równo z konsolą PlayStation 3, nie zadebiutuje ani w listopadzie, ani w grudniu bieżącego roku.

Stranglehold zalicza opóźnienie - ilustracja #1

Twórcy programu nie podali przyczyn, dla których gra zaliczyła opóźnienie. Można jedynie przypuszczać, że głównym powodem obsuwy były przeciągające się prace nad programem. Nowa, przybliżona data premiery to pierwszy kwartał przyszłego roku. Dotyczy to zarówno wersji na wspomnianą wyżej konsolę, jak i edycje przeznaczone na PC i Xboksa 360.

Stranglehold zalicza opóźnienie - ilustracja #2

Stranglehold jest grą akcji, zrealizowaną pod okiem słynnego reżysera – John Woo. Niniejszy produkt stanowi de facto kontynuację filmu Hard Boiled (polski tytu: Dzieci Triady) z 1992 roku – było to ostatnie dzieło wspomnianego kinematograficznego twórcy, nakręcone w Hong Kongu przed przenosinami do Hollywood. Developerzy z korporacji Midway Games zaserwują nam zatem dynamiczną i efektowną prezentację założeń scenariusza przy pomocy trójwymiarowej grafiki, wyświetlanej dzięki silnikowi Unreal Engine trzeciej generacji.

Stranglehold zalicza opóźnienie - ilustracja #3

Więcej informacji na temat Stranglehold uzyskasz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej