autor: Tomasz Pyzioł
Starmageddon - rodzimy Homeworld z CODA Development
CODA Development, oddział naszego rodzimego dystrybutora, pracuje nad nowym RTS-em zatytułowanym Starmageddon. Gra będzie w pełni trójwymiarową strategią kosmiczną wzorowaną na Homeworld, przy czym prostotą obsługi ma dorównywać serii Command & Conquere.
CODA Development, oddział naszego rodzimego dystrybutora, pracuje nad nowym RTS-em zatytułowanym Starmageddon. Gra będzie w pełni trójwymiarową strategią kosmiczną wzorowaną na Homeworld, przy czym prostotą obsługi ma dorównywać serii Command & Conquere.
Ta, jak to określono, „strategia 3D nowej generacji” ma różnić się od innych tego typu produkcji dynamicznymi mapami połączonymi ze sobą tunelami podprzestrzennymi, nieliniowo rozwijającą się fabułą oraz zmieniającym się wszechświatem. Do dyspozycji będą trzy różne rasy, w tym oczywiście ludzie, z których każda dysponując innymi technologiami i jednostkami, korzystać będzie z innego typu surowców potrzebnych do rozwoju.
Zapowiada się naprawdę atrakcyjna pozycja dla wszystkich, których zauroczył wspaniały klimat Homeworld i marzą o podboju Galaktyki. Niedawno otwarta strona gry zawiera na razie informacje techniczne oraz kila screenów. Starmageddon ma ukazać się Polsce prawdopodobnie pod koniec 2001 roku.