Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 sierpnia 2007, 19:09

autor: Piotr Doroń

Star Trek: Conquest już oficjalnie na Wii i PlayStation 2

Potwierdziły się plotki na temat gry Star Trek: Conquest, którymi pod koniec zeszłego miesiąca uraczył nas sklep GameFly. Turowa strategia, która powstaje w oparciu o telewizyjny serial Star Trek: The Next Generation, zostanie wydana przez firmę Bethesda w wersjach na Nintendo Wii oraz PlayStation 2.

Potwierdziły się plotki na temat gry Star Trek: Conquest, którymi pod koniec zeszłego miesiąca uraczył nas sklep GameFly. Turowa strategia, która powstaje w oparciu o telewizyjny serial Star Trek: The Next Generation, zostanie wydana przez firmę Bethesda Softworks w wersjach na Nintendo Wii oraz PlayStation 2.

Niestety nie będziemy mieli do czynienia z wielką superprodukcją. W oficjalnym oświadczeniu prasowym wystosowanym przez Bethesda Softworks możemy bowiem wyczytać, że Star Trek: Conquest będzie tzw. grą budżetową. Sugeruje to również jej cena, która w przypadku PS2 ustalona została na poziomie 19.99 dolarów, a Wii – 29.99 dolarów.

W strategii tej (choć odznaczającej się również cechami typowymi dla gier akcji) gracz będzie mógł wcielić się w przedstawicieli wszystkich najważniejszych ras znanych z telewizyjnego serialu. W przypadku wersji na konsolę Wii autorzy opracują ponadto specjalnie przystosowany system kontroli, wykorzystujący w pełni Wiimote’a. Więcej informacji na jej temat znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Star Trek: Conquest będzie ostatnią pozycją opartą na filmach oraz serialach wchodzących w skład legendarnego cyklu Star Trek, która powstanie w studiach Bethesda Softworks. Na mocy umowy licencyjnej, podpisanej w styczniu 2006 roku, wspomniana wyżej firma wydała następujące gry: Star Trek: Legacy (PC, Xbox 360), Star Trek: Encounters oraz Star Trek: Tactical Assault (NDS, PSP).

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej